5 tendințe în email marketing care simplifică munca și fac afacerea profitabilă
Luminita Pirvu

5 tendințe în email marketing care simplifică munca și fac afacerea profitabilă

Imagine principala
Tendinte in email marketing

Experții prezic că tehnologiile de ultimă vor fi preluate și introduse și în email marketing iar conexiunile cu clienții vor trece în altă etapă. Dacă vă interesează afaceriile online trebuie să acordați atenție tendințelor. Cu câțiva ani în urmă, unii designeri web nu au luat în considerare designul receptiv, considerând că este o nebunie. În prezent, orice site respectabil și email trebuie să fie și receptiv.

Atunci când o tehnologie este la modă, prețul ei, de obicei, scade, făcând-o accesibilă pentru o piață mai largă. Scăderea prețurilor s-a întâmplat deja în designul de email marketing, dar ce urmează?

1. Automatizarea email-urilor
Din perspectiva non-comercială, automatizarea prin email este în mod regulat asociată cu o lipsă de personalizare, cu un spam. Asta înseamnă cămailurile sunt rimise automat fără intervenția factorului uman. Adevărul este că e-mailurile automate primesc rate de click-uri mai mari cu 152% decât e-mailurile uzuale.

Sistemul de automatizare a emailurilor susține relația cu clienții, simplifică canalul vânzărilor și ajută foarte mult la trimiterea de mesaje personalizate. Indiferent de mărimea companiei sau a emailului, un comerciant nu are timp să trimită emailuri individuale.

O platformă de automatizare a emailului face această sarcină pentru dvs. și puteți seta ce e-mail să trimită și în ce context. Dacă utilizați automatizarea prin email înțelept, aveți șansa de a transmite mesajul potrivit la momentul potrivit publicului potrivit. În mod sigur, aceasta implică un angajament și vă poate ajuta să transformați destinatarii în avocați de brand. Mulți comercianți cu amănuntul din online și mărci au utilizat automatizarea prin e-mail timp de mulți ani, cu rezultate excelente.

2. Email-urile interactive
Să fim cinstiți: Multe e-mailuri arată mediocru și nu te captivizează. Este parțial vina designerilor și parțial a clientului, dar asta nu contează pentru tine ca și comerciant.

Efectuarea de mesaje interactive este o necesitate remarcată de mulți experți de marketing prin email. Nu e de mirare că email-urile interactive au fost considerate tendința de top din 2017 de către atâția experți.

Până la sfârșitul anului 2018, emailur-ile vor include tot mai multe elemente interactive. Cu cât vei avea cât mai multă interactivitate în email, cu atât este mai probabil că abonații tăi să fie impresionați. Există mai multe variante pentru a face o campanie interactivă

  • adăugă cronometre pentru numerele de email. În acest fel, destinatarul poate vedea durata unei promoții, reducerea limitată a unui produs sau timpul până la următorul webinar din corpul email-ului.
  • experimentează cu formulare integrate. În loc să conduci cititorii de email la o pagină de destinație, îi poți lăsa să acționeze direct din e-mail. Conversii mai bune fără pași suplimentari
  • Caruselurile imaginilor pot adăuga dinamism. Emailurile arată simplu și static, dar un carusel de imagini poate aduce acea strălucire foarte necesară. În plus, poți afișa mai multe produse într-un singur e-mail.
  • Sondajele creative îți aduc mai multe date despre clienți. Dacă persoanele se dezabonează de la lista de email-uri, cere-le să completeze formulare lungi pentru a vă oferi date suplimentare. Cu cât ai mai multe date, cu atât poți personaliza email-urile mai bine. Este un cerc vicios pentru marketing.
  • O soluție pentru a obține date este de a crea sondaje și sondaje creative și de a oferi reduceri participanților. Șabloanele de email bine concepute, gifurile animate și un simț al umorului dezvoltat sunt ingrediente obligatorii în această privință.

3. Video în email
Dacă o imagine vorbește o mie de cuvinte, un clip video este în valoare de o mie de imagini. În prezent, majoritatea clienților de email nu afișează videoclipuri încorporate. IOS 10 a început să susțină formatul video HTML5, care ar putea fi un semn că jucătorii cheie din lumea online vor adopta în curând aceeași tactică.

Prin urmare, în curând vom beneficia de videoclipuri încorporate în email-uri. Adoptarea video încorporat va spori angajamentul și va face email-urile mai atractive. Prezentarea unui produs inovator, explicarea modului de utilizare a unei aplicații sau afișarea unui model în mișcare purtând articole de îmbrăcăminte pentru vânzare sunt doar câteva posibile utilizări ale videoclipului în cadrul unui e-mail.
Până când vom vedea un suport mai larg pentru video încorporat, ar trebui să vă bazați în schimb pe imaginiile animate, care funcționează în majoritatea email-urilor deschise de către clienți. (cu excepția unor versiuni Outlook în care animația nu este redată).

4. Analiza și personalizarea datelor
Odată cu răspândirea infrastructurei cloud, stocarea datelor este deja o marfă. Este destul de ușor și ieftin să lansezi un nou server oriunde în lume, însă este nevoie de mult mai multe eforturi pentru a înțelege datele pe care le-ai colectat și pentru a trage concluzii în funcție de numărul de puncte de contact pe care le-ai avut cu clientul.

Din cauza costurilor ridicate, analizarea datelor este încă un lux al marilor companii. Interfonul pare să fie singurul accesibil (prețurile încep de la câteva sute de dolari) și software-ul fiabil care vă ajută să colectați și să stocați informații cu privire la clienți.

5. Inteligența artificială
Odată ce AI (Artificial Intelligence) și machine learning (capacitatea computerelor de-a invăța) devin mai accesibile pentru întreprinderile mici, vom ajunge într-o epocă în care toate mesajele de poștă electronică, ofertele, site-urile Web și mesajele de chat Facebook vor fi adaptate pentru a se potrivi profilurilor noastre personale. Iată doar câteva dintre modalitățile prin folosirea inteligenței artificiale în mailuri te poate ajuta:

  • îmbunătățește automat ratele deschise recomandând noi linii de subiect
  • personalizează timpul de trimitere în funcție de obiceiurile anterioare ale cititorului
  • Automatizează testarea A / B
  • Are grijă de segmentarea listei

Suntem aproape de un punct de cotitură tehnologică foarte interesant, care poate revoluționa cu adevărat modul în care trăim și facem marketing. Poate că nu vom fi "noi" care lucrează la optimizarea unei campanii de marketing, dar inteligența artificială sigur va avea grijă de ea.

Sursa: business.com

 

Parallax

Vizualizari
1254
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings