Cum poate fi estimat potentialul de cumparare al unui client prin inteligenta artificiala
raluca.abrihann

Cum poate fi estimat potentialul de cumparare al unui client prin inteligenta artificiala

Imagine principala
Cum poate fi estimat potentialul de cumparare al unui client prin inteligenta artificiala
Fiecare utilizator face sute de actiuni marunte atunci cand viziteaza un site. Prin tehnologia "invatarii avansate" ( Deep Learning) poate fi urmarita fiecare informatie lasata de activitatea uni client pe site, arata RTB House, companie specializata in campanii de retargetare.

In acest fel, poate fi identificat un tipar in procesul de luare a deciziilor. Cu o gama mult mai larga de informatii despre utilizator, aceasta metoda ajuta companiile sa estimeze rata de conversie individuala (CR), maximizand profitabilitatea unei campanii, mai arta analiza  RTB House.

In acest fel poate fi stabilit rapid si sigur potentialul de conversie al unui utilizator, informatie esentiala pentru a eficientiza campaniile de retargetare personalizata.

Aceasta tehnologia poate fi folosita inclusiv pentru utilizatorii care nu au dat click pe reclame, un aspect esential pentru companiile care se ocupa de marketing digital. Pana acum, nu aveau cum sa obtina aceste informatii.

Tehnologia este construita pe algoritmi matematici care, folosind retele neurale recurente, ajuta la identificarea unor tipare mai detaliate ale potentialului de cumparare al unui utilizator.
 
Bartlomiej Romanski, director de tehnologie RTB House, declara ca predictia de conversie, care estimeaza probabilitatea unui utilizator de a se comporta in modul dorit de advertiser, joaca un rol esential in publicitatea online.

"Noi folosim aceasta noua tehnologie, care permite prezicerea cu acuratete a modului in care un utilizator se va comporta, ce intentii de achizitie are si ce decizii va lua. In acest fel, reclamele personalizate vor fi directionate mai eficient", explica Romanski.

RTB House este o companie care opereaza la nivel mondial, in aproximativ 40 de piete si are o echipa formata din 150 de persoane.
Parallax

Vizualizari
33
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings