Cele mai frecvente greseli in realizarea unui website. Cum pot fi acestea evitate
raluca.abrihann

Cele mai frecvente greseli in realizarea unui website. Cum pot fi acestea evitate

Imagine principala
Cele mai frecvente greseli in realizarea unui website. Cum pot fi acestea evitate
Stii vorba ca ai o singura sansa pentru a face o prima impresie buna? Ei
bine, este valabila si pentru online. Cand iti proiectezi site-ul,
fereste-te de greselile care deseori alunga clientii. Iata ce poti afla
din "Atelierul Digital" despre cum sa eviti reactiile negative ale
utilizatorilor.


De exemplu:
  • creeaza pagini care se incarca repede;
  • optimizeaza pentru dispozitivele mobile;
  • accesibilitatea generala.
Vom discuta despre evitarea greselilor des intalnite din designul unui site, care pot indeparta vizitatorii. Vom arata cum sa te asiguri ca paginile se incarca mai repede. Apoi vom vorbi despre cum sa optimizezi site-ul pentru dispozitivele mobile. In final, iti vom arata cum sa iti faci site-ul si implicit continutul mai accesibil.

Mai intai, e nevoie de viteza. Utilizatorii de internet se asteapta ca o pagina sa se incarce rapid, altfel probabil vor pleca. Pe langa aspectele tehnice de care trebuie sa tii cont pentru grabi incarcarea, mai sunt si cateva solutii simple.

De exemplu, daca ai imagini pe site, opteaza pentru dimensiuni mai mici. Renunta la fisierele de inalta rezolutie daca vor aparea doar ca miniaturi. Poti redimensiona imaginile cu ajutorul unor programe speciale. Un alt sfat este simplificarea designulului. Cu cat limitezi mai mult elementele pe care browserul trebuie sa le descarce, cu atat mai repede se vor incarca paginile. Foloseste aceeasi imagine de fundal pe mai multe pagini. Daca doresti sa vezi cat de repede se incarca site-ul tau, incearca sa il deschizi pe mobil, folosind o conexiune de date in loc de WiFi.

Creeaza inca de la inceput un site adaptat pentru dispozitivele mobile. O abordare buna poate fi designul adaptabil sau in engleza "responsive".

Aceasta detecteaza automat tipul de ecran utilizat si afiseaza site-ul in consecinta. Spre exemplu, o varianta "responsive" va aseza vertical textul si fotografiile de pe site pe un smartphone atunci cand este tinut vertical. Incearca testul de compatibilitate Google cand vrei sa aflii cum se comporta site-ul tau pe mobil .

Nu uita de aspecte precum glisarea sau atingerea, care sunt unice pentru ecranele tactile. Asigura-te ca aceste tipuri de intrari primesc un raspuns corespunzator din partea site-ului.

Mai departe, foloseste pictograme intuitive si afiseaza continut clar si bine organizat. Asta ii va ajuta pe vizitatorii care au ecrane mai mici sa gaseasca ceea ce cauta. De asemenea, este recomandat sa afisezi la vedere adresa si numarul de telefon.

Mai departe, testeaza functionarea site-ului de pe cat mai multe dispozitive si browsere. Functioneaza site-ul de fiecare data? Ti se solicita sa descarci pluginuri? Acest lucru ar putea fi un pas in plus de facut pentru vizitatori si ii poate indeparta.

In final, retine ca site-ul tau nu trebuie doar sa vanda, ci si sa rezolve probleme. Imagineaza-ti ca esti un vizitator. Intreaba-te de ce esti aici, ce solutie cauti? Sa zicem ca esti proprietarul unei cofetarii care face torturi la comanda. Cineva care iti viziteaza site-ul probabil ca doreste un tort. Poti scrie pe pagina produsului despre stilul decoratiunilor, incluzand si imagini pentru inspiratie. Un comentariu si fotografii de la un client real pot fi din nou o idee buna.

Ca sa sumarizam, cand creezi un site, asigura-te ca paginile se incarca repede, arata excelent si se comporta adecvat. Indiferent de dispozitivul si browserul folosite de utilizator, site-ul trebuie sa poata fi utilizat usor. Gandeste-te la clientii tai atunci cand creezi continut. Adapteaza-te la nevoile lor si vei avea sanse mai mari sa-i atragi.



Platforma "Atelierul Digital" a fost creata de Google pentru a oferi instrumentele necesare celor interesati sa invete mai multe despre mediul digital. Acesta ofera pregatire in lumea digitala sub forma unor cursuri video gratuite, pe o gama cuprinzatoare de domenii: de la cum sa-ti construiesti prezenta online, la campanii de marketing in social media sau utilizarea mediul mobil pentru a atrage noi clienti. Iata care sunt avantajele unei astfel de certificari.

Programul consta intr-o serie de 23 de module gratuite, ce cuprind exemple, studii de caz si detalii despre o arie larga de subiecte; de la cum iti construiesti o prezenta online pana la cum reusesti sa vinzi mai mult prin intermediului marketingului digital.

Odata finalizate cursurile online, absolventii vor primi o certificare din partea Google si IAB Europe.

Mai mult, notiunile invatate in cadrul programului Atelierul Digital reprezinta baza pentru o viitoare cariera in marketing digital, ecommerce sau publicitate online.

Diploma se obtine dupa parcurgerea tuturor modulelor din Atelierul Digital.

Invata ce trebuie sa contina planul tau online, pe Atelierul Digital




Parallax

Vizualizari
82
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings