Consumatorii sunt intotdeauna conectati si bine informati, dar business-urile raman in urma - studiu
raluca.abrihann

Consumatorii sunt intotdeauna conectati si bine informati, dar business-urile raman in urma - studiu

Imagine principala
Consumatorii sunt intotdeauna conectati si bine informati, dar business-urile raman in urma - studiu
Doar una din patru companii integreaza toate canalele de vanzari disponibile - online, retelele sociale, dispozitivele mobile si magazin - in relatia cu clientii - si doar 17% dintre afaceri sunt pregatite sa sutina interactiunea cu clientii prin intermediul dispozitivelor mobile, arata un studiu realizat de SAP.

In era digitala, cand consumatorii sunt intotdeauna in miscare, este necesar ca business-urile sa poata avea o imagine unica, de ansamblu, asupra clientilor si a potentialilor clienti, care sa le furnizeze informatii consistente si relevante despre comportamentul de achizitie al acestora prin intermediul tuturor canalelor de marketing.

Totusi, doar un sfert dintre companii au acces in timp real la date contextuale despre clienti si vizitatori, care sa le ajute sa alcatuiasca un profil dinamic 360ᅡ al consumatorilor, pe care sa il actualizeze permanent in scopul personalizarii experientelor de cumparare, arata studiul SAP.
Conform cercetarii, 61% dintre liderii de business sunt convinsi ca departamentele de vanzari si sistemele IT dedicate managementului relatiei cu clientii (CRM) pe care le detin la momentul actual nu ofera toate informatiile necesare despre actualii consumatori.

"Consumatorii de astazi sunt intotdeauna conectati si bine informati, dar business-urile raman in urma lor, atat din punctul de vedere al intelegerii profilului clientilor, cat si prin prisma conectarii cu acestia la nivel omnichannel. De aceea, companiile trebuie, mai mult decat oricand, sa priveasca dincolo de simple sisteme CRM si sa aleaga solutii menite sa transforme la nivel digital experienta cu clientii, permitandu-le acestora sa interactioneze cu brandurile, intr-un mod mai simplu, mai rapid si mai eficient", a declarat Brian Walker, chief strategy officer, SAP Hybris.

SAP este o companie globala care dezvolta solutii software de business si tehnologie
Parallax

Vizualizari
68
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings