StartupCafe

[P] Creșterea pe care cazinourile din România au înregistrat-o în ultimii ani

pacanele

În ultimii ani industria jocurilor de noroc din România a evoluat în același timp cu tehnologia, oferind gamblerilor posibilitatea de a se distra, dar și de a-și încerca norocul la diferite cazinouri. Reprezentanții ROMSLOT – Asociația organizatorilor de sloturi - declară că piața jocurilor de noroc este una stabilă, ceea ce este bine pentru jucători, dar și pentru operatorii din industrie.

Companiile din industria jocurilor de noroc se concentrează să ofere o experiență cât mai reală, adaptându-se la trendul pieței. Luând în considerare și contextul pandemic din ultimii ani când jucătorii au fost nevoiți să petreacă mai mult timp în casă, piața cazinourilor a fost într-o continuă creștere.  Astfel, din 2009 până în 2019, valoarea pieței jocurilor de noroc s-a dublat; în anul 2019 în această industrie activau 790 de firme, având o cifră totală de afaceri de 9,3 miliarde. Ulterior, în anii 2020 și 2021 valoarea pieței a crescut într-un ritm accelerat.

Tendința de creștere s-a observat și în ceea ce privește numărul de angajați: astfel, în anul 2020 în industria jocurilor de noroc erau 45.000 de angajați, un număr de două ori mai mare față de anul 2015 (atunci când erau 23.000 de angajați), iar față de anul 2012 erau cu 28.000 mai mulți. Așa fiind, prin taxele și impozitele care s-au plătit, industria jocurilor de noroc contribuie anual la bugetul de stat cu aproximativ 600 de milioane de Euro; în plus și gradul de colectare este de peste 99%.

La creșterea continuă contribuie și faptul că a crescut și numărul românilor care încep să joace jocuri de noroc îndeosebi la Nitro Casino, îndreptându-se către astfel de activități care pe lângă divertisment, oferă și posibilitatea de a obține câștiguri.  Cazinourile online atrag mulți gambleri și prin faptul că orice nou operator trebuie să vină cu ceva nou în întâmpinarea jucătorilor, iar preferința către mediul online impune necesitatea unor schimbări, nu doar în privința produselor, dar și a modului de promovare în rândul clienților. Site-urile cazinourilor online au strategii de promovare constând în reclame distribuite în mediul online, dar și în promovarea acestor servicii de către influenceri în vederea captării atenției asupra produselor care pot fi oferite.

Creșterea s-a observat și la numărul utilizatorilor care folosesc aplicațiile cazinourilor pe dispozitivele mobile; acum reprezintă o variantă la îndemână, jucătorii nu trebuie să fie neapărat în fața calculatorului de acasă, iar viteza internetului permite o accesare ușoară de oriunde s-ar afla. De asemenea, industria cazinourilor s-a adaptat și la evoluția inteligenței artificiale; de la jocurile de poker la ruleta online, inteligența artificială se folosește în jocuri, fie sub formă de boți sau în alte forme care ajută cazinourile și gamblerii.

Acum plățile pot fi făcute și cu criptomonede; sunt cazinouri în această industrie care acceptă această metodă de plată și se pare că devine un trend.

La fel, este cunoscut și faptul că odată cu apariția echipamentelor VR a apărut și ideea de a crea cazinouri online pentru ca cei care dețin astfel de echipamente să poată juca și în mediul virtual.

Astfel, piața cazinourilor este în continuă ascensiune, atât la nivel tehnologic, cât și la nivel de competiție între operatorii de jocuri de noroc, cazinourile online trebuie să se adapteze la tendințele tehnologice pentru a se asigura că oferă gamblerilor elementele noi care apar în fiecare zi.

Parallax

Vizualizari
136
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.436
Just for testing :

interaction: 0.86

popularity: 0.46

publishing: 2.89

expertise: 0.08

rating: 1.436

Content Marketing
SmileMedia nu ofera doar campanii. Functionam ca un digital newsroom capabil să creeze conținut de orice tip: grafic, text, foto, audio sau video.
Articole publicate : 1, 370
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri