Denisa Crăciun

Ce profit au făcut românii de la Tellur în 2021

Thumbnail

Compania românească ce vinde sub brandul Tellur accesorii telecom și produse Smart Home, ABN Systems International, a înregistrat un profit net de 9,5 milioane de lei (1,9 milioane de euro) în 2021, în creștere cu 67,8% față de 2020.

Totodată, compania a înregistrat în 2021 o cifră de afaceri de 108,7 milioane de lei (22 de milioane de euro), în creștere cu 16,2% față de 2020, potrivit unui comunicat transmis, joi, StartupCafe.ro.

În ceea ce priveşte categoria de produse, cele mai vândute au fost cele din gama proprie, Tellur.

Căştile Bluetooth, încărcătoarele auto şi cablurile cu LED s-au aflat în topul vânzărilor din 2021, atât în ţară, cât şi în celelalte 30 de ţări în care este prezentă compania.

EBITDA a crescut cu 80,1%, ajungând la 12,4 milioane de lei (2,5 milioane de euro), comparativ cu anul anterior.

Segmentele B2B şi online au fost în topul creşterilor înregistrate de companie anul trecut, atât pe plan intern, cât şi extern.

Compania a obținut rezultate optime la toate direcţiile sale principale de business.

„Anul 2021 a fost unul în care am avut multe realizări, am intrat pe noi pieţe externe cu brandul propriu, Tellur, ne-am extins gama de produse, am înregistrat recorduri de vânzări pe anumite categorii de produse şi am dezvoltat business-ul în acord cu ce ne-am propus. Am început anul acesta în mare forţă, prin listarea la BVB și deschiderea unei subsidiare în Texas pentru a susține ritmul de creștere a vânzărilor și a deservi cât mai bine clienții din America de Nord. Luna aceasta am lansat, în premieră în România, Tellur Green, o gamă de produse 100% ecologice, ce include produse precum cabluri, încărcătoare, boxe portabile Bluetooth, fabricate din materiale precum fibra de grâu, nailonul sau plasticul reciclat. Rezultatele obţinute până acum şi perspectivele pieţei ne dau toate motivele de a fi optimişti în continuare”, spune George Barbu, CEO ABN Systems International.

ABN Systems are în plan dezvoltarea accelerată pe pieţele externe de pe patru continente şi consolidarea poziţiei pe piaţa autohtonă, prin accesarea unor noi nișe de business.

Pentru realizarea acestui lucru, compania s-a listat la BVB la începutul acestui an, în urma unui IPO.

Fondată în 2002, ABN Systems International, listată sub simbolul ABN pe piața Aero a Bursei de Valori București, deţinătoarea brandului Tellur, oferă soluţii integrate de mobilitate, infrastructură IT şi de stocare, sisteme de supraveghere video, echipamente şi automatizări industriale.

Cu un portofoliu de peste 30.000 de produse și accesorii IT&C, ABN Systems este prezentă deja pe piețe din circa 30 țări, de pe 4 continente, și își propune o extindere accelerată a canalelor de vânzare externe, atât prin intrarea pe noi piețe, cât și prin consolidarea celor actuale.

Parallax

Vizualizari
289
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri