Denisa Crăciun

FOTO: Startup-ul Nooka a deschis birouri de închiriat, la mall, în București, Timișoara, Sibiu

Birourile Nooka

Startup-ul Nooka Space, fondat, în anul 2020, de antreprenorul român Sandu Băbășan, a deschis birouri de închiriat în mall-uri din București, Timișoara și Sibiu.

Birourile create de Nooka Space, startup care a dezvoltat o rețea de birouri inteligente de proximitate, sunt amplasate în interiorul și exteriorul mall-urilor, potrivit unui comunicat transmis, miercuri, StartupCafe.ro.

Birouri deschide startup românesc

Startup-ul a colaborat cu proprietarul centrelor comerciale, NEPI Rockcastle, și a lansat Nooka Cube, un model de birou pentru spații exterioare. Prima unitate a fost deja instalată în Promenada Mall. Celelalte mall-uri în care startup-ul deschide birourile sunt: Mega Mall, Shopping City Timișoara, Promenada Sibiu și Shopping City Sibiu.

Startup-ul a colaborat cu proprietarul centrelor comerciale, NEPI Rockcastle, și a lansat Nooka Cube, un model de birou pentru spații exterioare. Prima unitate a fost deja instalată în Promenada Mall. Celelalte mall-uri în care startup-ul deschide birourile sunt: Mega Mall, Shopping City Timișoara, Promenada Sibiu și Shopping City Sibiu.

Birourile pot fi închiriate într-un interval orar dorit de utilizatori. Ei pot să își personalizeze condițiile de lucru, să regleze temperatura și a lumina, direct din aplicația mobilă Nooka Space.

Birouri deschide startup românesc

„Inovația ne ajută să ținem pasul cu schimbările și să răspundem nevoilor consumatorilor de astăzi, care apreciază din ce în ce mai mult serviciile de calitate, flexibilitatea și soluțiile care permit un echilibru între viața profesională și cea privată. Nooka Space are misiunea de a îmbunătăți stilul de lucru hibrid, prin proiectarea unor spații de birouri private și accesibile, ce pot fi gestionate în mod inteligent cu ajutorul unor tehnologii de ultimă generație”, a adăugat Sandu Băbășan, cofondator, Nooka Space.

De cealaltă parte, Marius Barbu, Director Asset Management, NEPI Rockcastle, spune că „până de curând, o vizită la mall viza în primul rând componenta de shopping și entertainment, dar pandemia a schimbat modul în care lucrăm și a amplificat nevoia de flexibilitate”.

Despre colaborare el susține că este „încă un pas important pe care îl facem pentru a le oferi clienților noștri servicii care să le acopere cât mai multe nevoi, de la cumpărături, la petrecerea timpului liber, iar de acum și posibilitatea de a lucra în condiții optime, în birouri inteligente, flexibile și dotate cu tehnologie de top”.
 

Parallax

Vizualizari
632
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri