Denisa Crăciun

Bolt își extinde rețeaua de livratori din România

Thumbnail

Bolt, platforma europeană de mobilitate, își extinde rețeaua de livratori din România, în contextul creșterii cererii și al lansării serviciului Bolt Market, prin care consumatorii pot comanda prin aplicație alimente și alte cumpărături de zi cu zi, cu livrare în 15 minute.

Pe fondul pandemiei COVID-19, care a accelerat dezvoltarea sectorului livrării de mâncare, Bolt își extinde rețeaua națională de livratori.

În România, compania estoniană a lansat Bolt Food în mai 2020 și s-a extins rapid în țară, fiind prezentă deja în București, Cluj-Napoca, Constanța și Timișoara, conform unui comunicat transmis luni StartupCafe.ro.

Astfel, curierii care se alătură platformei Bolt Food se pot înscrie indiferent de tipul de vehicule pe care le folosesc pentru livrare (automobile, scutere, biciclete etc).

„Compania pune accent pe consecvență, performanță și loialitate, oferind livratorilor tarife dinamice raportate la perioadele din zi cu cerere mărită, dar luând în calcul și condițiile meteorologice. Astfel, veniturile au putut crește cu până la 25%”, susține serviciul Bolt Food din România.

De asemenea, „Bolt Food este o platformă care aduce beneficii atât utilizatorilor, cât și managerilor de restaurante și livratorilor. Aceștia din urmă pot obține venituri considerabile datorită rețelei extinse de restaurante partenere, care oferă multe oportunități de livrare în intervale orare variate, iar fidelitatea lor e răsplătită și prin programul nostru generos de bonusare”, spune Andrei Manea, country manager Bolt Food România.

Ce este Bolt

Bolt este o aplicație europeană, lansată în anul 2013, la Tallinn, de către Markus Villig, un programator estonian, care avea atunci 19 ani.

Inițial, aplicația s-a numit Taxify, iar ulterior a fost numită Bolt. La început, compania oferea doar servicii de ride – hailing, iar ulterior s-a extins cu servicii de livrare de mâncare (Bolt Food) și închirieri de trotinete electrice.

Aplicația a pătruns în România în 2016, când încă se numea Taxify, mai întâi în București.

Anul trecut, în 2020, subsidiara românească Bolt Services RO SRL a avut un număr mediu de 78 de angajați și venituri totale de 31,47 milioane de lei (aproape 6,4 milioane de euro), în creștere cu peste 50% față de anul 2019.

Bolt România a avut un profit de 2 milioane de lei (circa 410.000 de euro) în 2020, anul pandemiei COVID-19, în creștere cu 62% față de anul 2019. 

Bolt este prezentă în 18 orașe cu serviciile de ride hailing, extinzându-și continuu oferta și acoperirea națională.

Recent, a încheiat o rundă de finanțare de 600 de milioane de euro, crescând evaluarea companiei la peste 4 miliarde de euro.

Compania va folosi fondurile pentru dezvoltarea noului său serviciu de livrare de produse alimentare în 15 minute, Bolt Market, și pentru a accelera extinderea serviciilor sale de mobilitate și de livrare.

Citește și:

Parallax

Vizualizari
392
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri