Denisa Crăciun

Cele mai apreciate restaurante din București și Cluj, în opinia consumatorilor care folosesc aplicația de livrări Bolt

Thumbnail

Aplicația europeană Bolt premiază restaurantele partenere din București și Cluj-Napoca, în cadrul unui concurs lansat în țările și orașele în care compania este prezentă cu serviciile sale de cel puțin un an.

În cadrul Bolt Food Restaurant Awards 2021, premiile se acordă restaurantelor pentru merite gastronomice, dar și ca o recunoaștere a rolului pe care îl joacă acestea în comunitățile lor, ajutându-și clienții să evite locurile aglomerate în timpul pandemiei și oferind experiențe culinare interesante și diverse, în confortul propriilor case.

Campania este lansată în țările și orașele în care Bolt Food este prezent cu serviciile sale de cel puțin un an. În țara noastră, anul acesta, pentru concurs s-au calificat restaurantele din București și Cluj-Napoca, potrivit unui comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro.

La nivelul unui oraș, dintre categoriile definite de companie, a fost ales câte un singur câștigător, care va fi premiat cu trofeul Bolt Food Golden Broccoli. 

Thumbnail

*La fiecare criteriu de selecție specific unei categorii, s-au adăugat și s-au punctat alte două - cel mai mare număr de comenzi și cel mai bun rating acordat de utilizatori.

„Premiile internaționale Bolt Food sunt o recunoaștere a eforturilor și a consecvenței cu care restaurantele partenere oferă mâncare foarte bună comunităților din care fac parte și servicii excelente. Pentru a decide cine va primi trofeele Golden Broccoli, am luat în considerare mai multe criterii obiective, precum numărul de comenzi, rating-ul general, calitatea comenzilor și alte criterii care sunt evaluate exclusiv în aplicație, de către utilizatorii noștri, pe tot parcursul anului. Felicitări tuturor”, a spus Andrei Manea, Regional Manager Bolt Food CEE.

Bolt Food, serviciul de livrare de mâncare, este prezent în 5 orașe din România: București, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași.

Cine este Bolt

Aplicația Bolt a fost lansată în anul 2013, la Tallinn, sub numele de Taxify, de către un tânăr programator estonian, Markus Villig, care avea 19 ani atunci și era încă la liceu.

Tânărul antreprenor estonian ne-a acordat și un interviu, în exclusivitate pentru cititorii StartupCafe.ro, în anul 2017, la Tallinn.

În România, aplicația estoniană a intrat în anul 2016, când încă se numea Taxify. A început cu Bucureștiul, dar acum serviciul de ride-hailing este prezent în 22 orașe românești, în total.

În România, Bolt are și un centru de dezvoltare IT, foarte important pentru creșterea companiei. 

Firma locală Bolt Services RO SRL a avut în anul 2020 un număr mediu de 78 de angajați. 

În anul 2020, subsidiara românească Bolt Services RO SRL a avut venituri totale de 31,47 milioane de lei (circa 6,4 milioane euro), în creștere cu 52% față de anul 2019.

Cheltuielile firmei românești deținute de Bolt au fost de 29 de milioane de lei (5,9 milioane de euro), în creștere cu 44% față de anul 2019.

Bolt România a terminat anul 2020 cu profit de 2 milioane de lei (aproape 410.000 de euro), în creștere cu 62% față de anul 2019.

În prezent, în 2022, Bolt are peste 200 de angajați în România, iar la nivel global are peste 100 de milioane de utilizatori în mai mult de 45 de țări din Europa și Africa. 

Parallax

Vizualizari
1378
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri