Denisa Crăciun

Black Friday la tazz by eMAG: vouchere de 100 lei cu prețuri reduse

Thumbnail

Platforma deținută de compania de comerț online eMAG, tazz, organizează pe 12 noiembrie Smart Friday și lansează o campanie cu vouchere la prețuri reduse cu până la 80% pentru comenzile din aplicație de la restaurantele partenere.

Tazz a transformat Black Friday în Smart Friday și spune că pentru acest eveniment a încheiat parteneriate cu peste 500 de restaurante din 28 de orașe în care serviciul este prezent: București, Timișoara, Cluj-Napoca, Iași, Arad, Brașov, Oradea, Sibiu, Deva, Alba-Iulia, Baia Mare, Ploiești, Craiova, Brăila, Reșița, Botoșani, Pitești, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Roman, Galați,  Râmnicu Vâlcea, Bacău, Târgu Jiu, Drobeta-Turnu Severin, Buzău și Slatina.

Tazz pune la dispoziție 17,000 de vouchere în valoare de 100 lei, ce pot fi achiziționate doar vineri din aplicație, la prețuri începând cu 20 lei.

Voucherele din campanie pot fi aplicate la comenzile făcute în perioada 12 noiembrie 2021 – 31 decembrie 2021.

Printre reducerile de preț din campania pe care tazz o va lansa se numără:

  • Burger King: 80% discount - plătești 20 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei
  • Starbucks: 80% discount - plătești 20 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei
  • McDonald’s: 50% discount - plătești 50 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei
  • Auchan: 50% discount - plătești 50 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei
  • Hard Rock Café: 80% discount - plătești 20 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei
  • Dristor Kebap: 80% discount - plătești 20 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei

tazz by eMAG este fosta EuCeMananc, o platformă online de livrări lansată în anul 2014, la Timișoara, de antreprenorii Alin Șerban, Mihai Brenda și Laurențiu Duță.

În septembrie 2019, gigantul românesc de e-commerce eMAG a preluat un pachet de  54% din părțile sociale ale EuCeMananc, însă fondatorii aveau să conducă în continuare afacerea de livrări.

Din aprilie 2020, aplicația a fost rebranduită ca tazz by eMAG. În 2019, firma HCL Online Advertising SRL, care deținea aplicația, a avut venituri totale de 1,47 milioane de lei și cheltuieli de 4,3 milioane de lei, terminând anul cu o pierdere de 2,8 milioane lei, conform datelor de la Ministerul Finanțelor.

În mai 2020, tazz by eMAG a preluat și o parte dintre angajații Uber Eats, după ce compania americană și-a retras din România afacerea de livrări.

    Parallax

    Vizualizari
    972
    Conţinut
    Parerea ta despre articol
    Adauga comentariu

    - Ultimele știri -

     

      Ultimele știri