Claudiu Zamfir

Serviciul de livrări eMAG preia angajați de la Uber Eats și vrea să atragă 300 de restaurante în București

Thumbnail

Platforma online de livrări de mâncare Tazz by eMAG, fosta EuCeMananc, anunță joi că a preluat o parte din echipa Uber Eats și își propune să atragă 300 de restaurante din București până la sfârșitul lunii iulie 2020.

eMAG, cel mai mare jucător din comerțul online românesc, a preluat în septembrie 2019 o participație majoritară din aplicația românească de livrări de mâncare EuCeMănanc, iar din aprilie 2020 a rebranduit-o în Tazz by eMAG.

Acum, eMAG profită că gigantul american Uber își retrage din România serviciul de livări și cooptează rapid o parte din echipa Uber Eats în frunte cu directorul de vânzări, Cătălin Gealapu (34 de ani).

Scopul mișcării celor de la Tazz by eMAG este  de „a dezvolta rețeaua de restaurante locale partenere și piața din București”.

„Vrem să dezvoltăm accelerat business-ul Tazz by eMAG, astfel că îi aducem alături de noi pe cei mai buni, care au expertiza și înțelegerea mediului volatil în care operăm, pentru a ne ajuta să atingem acest obiectiv. Dorim să putem oferi în continuare clienților care comandau până acum pe Uber Eats un loc unde să găsească produsele lor favorite, atfel că așteptăm să ni se alăture cât mai multe dintre restaurantele partenere ale Uber Eats. Cererea de înrolare pe platformă a restaurantelor din București este deja foarte mare”, a spus Alin Șerban, CEO Tazz by eMAG, într-un comunicat remis StartupCafe.ro.

„Am primit cu mare bucurie propunerea Tazz by eMAG, un start-up românesc cu evoluție rapidă pe care îl urmăream și admiram deja pentru profesionalismul și dinamismul său. Sunt nerăbdător să încep un capitol nou și să continuu alături de Tazz by eMAG să ofer consultanță restaurantelor românești pentru a le susține să fie în pas cu evoluția vremurilor”, a spus Cătălin Gealapu, fostul director de vânzări al Uber Eats România.

Mai nou, Tazz by eMAG livrează mâncare de la McDonald's, și în București, după prezența fast-food-ului pe platformă în Timișoara, Cluj-Napoca, Arad, Brăila, Oradea, Iași, Alba Iulia, Baia Mare, Brașov, Constanța, Deva, Ploiești, Sibiu.

Până la finalul lunii iulie, Tazz by eMAG urmărește să mai atragă încă 300 de restaurante în București.

Printre partenerii din afara restaurantelor prezente pe Tazz by eMAG se numără eMAG, Mega Image, Sensiblu si Dr.Max, dm (drogerie markt).

În ultima lună, pe fondul pandemiei COVID-19, comenzile la Tazz by EMAG au fost de 4 ori mai mari. Cea mai mare comandă a fost în valoare de 5.699 de lei, potrivit serviciului de livrări.

Tazz by eMAG livrează mâncare gătită din restaurante, produse alimentare, bunuri de larg consum și produse diponibile în showroom-urile eMAG.  

Aplicația Tazz by eMAG poate fi descărcată din Google Store (pe telefoanele cu serviciul de operare Android) și din AppStore (pe iPhone), iar serviciile sunt disponibile și online pe web.

Firma de livrări spune că a luat o serie de măsuri de siguranță pentru clienții, curierii și partenerii săi și a implementat opțiuni de livrare care limitează interacțiunea dintre clienții care comandă online și curierii care livrează produsele. Utilizatorii pot opta pentru „Livrare non-contact”, care presupune livrarea comenzii la ușă sau într-un loc specific menționat de client în aplicație, urmând ca acesta să o ridice imediat ce este anunțat telefonic de efectuarea comenzii.

Tazz by eMAG recomandă în continuare tuturor clienților să utilizeze plata cu cardul și să elimine, pe cât posibil, plata cash.

Parallax

Vizualizari
2769
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri