Denisa Crăciun
Magazinul online elefant.ro spune că de Black Friday și Singles’ Day, evenimente pe care le organizează în fiecare toamnă, clienții săi vor economisi 4 milioane de lei.
Retailerul online organizează Singles’ Day pe 11 noiembrie și Black Friday în perioada 12 – 14 noiembrie și estimează că va avea peste 2 milioane de vizite și peste 100.000 de clienți care vor cumpăra produse la reducere.
„De Black Friday, la elefant.ro ne-am concentrat toate resursele către clienți. Dăm startul cu Singles’ Day și vom continua cu Black Friday, perioadă în care, practic, vom transfera 4.000.000 lei către clienții noștri, ajutându-i să economisească prin promoțiile pregătite în aceste zile”, spune Sergiu Chircă, CEO elefant.ro.
„Aceste evenimente reprezintă 10% din toate vânzările elefant.ro dintr-un an și aproximativ cât vindem într-o lună obișnuită”, susține Călin Spiridon, Marketing Manager la elefant.ro.
El a mai spus că în acest an „oferim un discount de 10% la 2 apartamente” dintr-un complex din București, iar oferta va fi valabilă doar pe elefant.ro și exclusiv în perioada menționată.
elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din România, oferind clienților o gamă extinsă de produse cu livrare prin curier, în propria rețea de showroom-uri, precum și prin partenerii strategici, la nivel național. Fondat în 2010, Elefant s-a extins și în afara țării deschizând o filială la Chișinău, în Republica Moldova - magazinul online local elefant.md.