Claudiu Zamfir

Vânzările pe Elefant.ro în prima jumătate a anului 2021

Thumbnail

Elefant Online SA, compania ce operează elefant.ro, a obținut în primele 6 luni din acest an, o valoare a GMV (gross merchandise value) de peste 120 milioane de lei, marcând astfel o creștere medie anuală de 31% la nivelul ultimilor doi ani.

Gross merchandise value (GMV) exprimă valoarea totală a mărfurilor vândute într-o anumită perioadă, prin intermediul unui site.

Profitul brut al Elefant Online SA în primul semestru din 2021 a marcat, de asemenea, o creștere medie de 46%, în raport cu perioada similară din ultimele două exerciții financiare, a precizat luni compania, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro.

Majorarea indicatorilor financiari a fost stimulată, în principal, de atragerea unui număr mai mare de vizitatori unici pe site. Spre exemplu, față de aceeași perioadă a anului trecut, în primul semestru din 2021 numărul de vizitatori unici pe elefant.ro a fost cu 25% mai mare.

„Anul a început cu o creștere robustă în ecommerce, care s-a diminuat apoi treptat după relaxarea restricțiilor. Începând din luna mai, românii și-au orientat consumul mai mult către vacanțe, restaurante, spectacole și magazinele de proximitate. Vedem această corecție de piață ca pe una tranzitorie și ne așteptăm la o revenire a creșterii consumului online începând cu luna septembrie”, explică Sergiu Chircă (foto), director general al elefant.ro.

Recent, compania a deschis un showroom în Brașov și unul în centrul comercial Park Lake din București.

„În strategia noastră de investiții abordarea acestui segment – numit în industrie last mile și care definește proximitatea față de client – este un element important. Vom deschide treptat și alte showroom-uri astfel încât, până în 2025, preconizăm să avem în jur de 50 locații la nivel național“, adaugă Sergiu Chircă.

elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din România, oferind clienților o gamă extinsă de produse cu livrare prin curier, în propria rețea de showroom-uri, precum și prin partenerii strategici, la nivel național. Fondat în 2010, Elefant s-a extins și în afara țării deschizând o filială  la Chișinău, în Republica Moldova - magazinul online local elefant.md.

Parallax

Vizualizari
361
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri