Powered By

Redactia StartupCafe.ro

Facebook lansează Feeds, funcția ce va afişa postările în ordine cronologică inversă

Thumbnail

Facebook a anunţat joi o nouă funcţie, numită ”Feeds”, care le va permite utilizatorilor să vadă postările prietenilor, grupurilor şi paginilor urmărite în ordine cronologică inversă, în loc de ierarhia stabilită de algoritm.

Funcţia principală Home va favoriza afişarea de conţinut popular al unor conturi care nu sunt urmărite de utilizatori, transmite CNBC, citat de News.ro.

Denumită ”Feeds”, noua funcţie este o filă dedicată în aplicaţia Facebook care arată cele mai recente postări de la prietenii şi paginile urmărite de utilizatori.

Principalul flux de ştiri va fi cunoscut sub numele de ”Home” şi va acţiona mai mult ca ”un motor de descoperire” bazat pe obiceiurile online ale oamenilor, a spus compania.

”Una dintre cele mai solicitate funcţii pentru Facebook este să se asigure că oamenii nu ratează postările prietenilor. Aşa că astăzi lansăm o filă Feeds în care puteţi vedea postările de la prieteni, grupuri, pagini şi altele, separat, în ordine cronologică”, a spus CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, joi, într-o postare pe Facebook.

Noua funcţie este programată să fie lansată la nivel global în cursul săptămânii viitoare, iniţial pe mobil. O versiune desktop este programată pentru lansare în următoarele câteva săptămâni.

Această funcţie este un fel de revenire la o experienţă de socializare mai elementară din trecut – iniţiată de nimeni alta decât Facebook însăşi – în care fluxul se concentra mai mult pe activitatea prietenilor şi a familiei. De asemenea, se împrumută  şi de la Instagram, pe care Facebook a achiziţionat-o în 2012 pentru 1 miliard de dolari.

Anterior, Instagram le oferea utilizatorilor un flux cronologic cu cele mai noi postări afişate în partea de sus, dar platforma a renunţat la acest lucru în 2016, în favoarea unui flux bazat pe algoritm.

Instagram a reintrodus recent fluxurile cronologice cu noi setări care arată utilizatorilor cele mai recente postări de la oamenii pe care îi urmăresc primii.

Fluxul principal al aplicaţiei Facebook va acorda prioritate ”descoperirii” de conţinut nou, în loc de postări din conturile pe care le urmăresc utilizatorii, în încercarea de modelare a aplicaţiilor după modelul platformei de video scurte TikTok.

Directorii Meta au exprimat o urgenţă crescută în ultimele luni în ceea ce priveşte stimularea conţinutului de video scurte al Meta, similar cu formatul video scurt al TikTok, care este deosebit de popular printre utilizatorii mai tineri.

”Home”, fila principală de ştiri a Facebook, pe care utilizatorii o vor vedea la deschiderea aplicaţiei, va începe să prezinte în mare parte postări populare din conturi pe care utilizatorii nu le urmăresc, inclusiv role şi poveşti.

Facebook va sugera postări utilizatorilor cu sistemul său de clasare prin învăţare automată şi investeşte în inteligenţa artificială (AI) pentru a oferi conţinut recomandat.

Fluxul Feeds, cu postări recente de la prieteni, pagini şi grupuri pe care utilizatorii aleg în mod activ să le urmărească, va include reclame, dar Meta a spus că nu va avea şi postări sugerate pentru utilizatori.

Parallax

Vizualizari
317
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.586
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 0.82

publishing: 3.13

expertise: 0.1

rating: 1.586

Articole publicate : 341
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri