Denisa Crăciun

A crescut numărul românilor care folosesc platforme de educație online

Thumbnail

Numărul românilor care folosesc platformele de educație online a crescut de patru ori în perioada pandemiei, din martie 2020 până în prezent, comparativ cu perioada pre-pandemică, potrivit unei platforme educaționale online, dedicată antreprenorilor și profesioniștilor din piața muncii.

26% dintre utilizatorii platformelor educaționale online sunt antreprenori, 22% specialiști în diverse domenii de activitate, în timp ce 19% sunt muncitori necalificați, arată analiza Upriserz. Pe ultimele poziții în rândul celor care urmează cursuri de învățare și perfecționare online se situează elevii și studenții (4%), funcționarii (3%) și șomerii sau persoanele casnice (3%).

„Ne bucurăm să vedem că interesul românilor față de educația continuă este în creștere. Este important să păstrăm trendul ascendent la acest capitol, întrucât România se situează pe ultimele poziții în statisticile europene referitoare la continuarea procesului de învățare după absolvirea cursurilor unei instituții de învățământ. Platformele de educație online au reușit să satisfacă nevoile celor care sunt interesați să se perfecționeze, să acumuleze cunoștințe din domenii diverse, sau au nevoie de sprijin în orientarea în carieră. Dovadă stau rezultatele înregistrate de Uprisers”, spune Lorand Soares-Szasz, CEO Upriserz.

Metodele de creștere financiară, investițiile și antreprenoriatul sunt domeniile despre care românii au vrut să învețe în pandemie.

60% dintre românii care utilizează platformele de educație online au vârste cuprinse între 25 – 39 de ani. Generația Millenials este urmată Generația X (40-54 de ani) cu o pondere de 29% și de Generația Z (18-24 de ani), care reprezintă 10% din totalul utilizatorilor.

Platformele de educație online au fost mediul în care românii au găsit cursurile și seminariile potrivite nevoilor lor la un click distanță, din confortul propriei case, în acord cu toate restricțiile impuse de pandemie.

„La momentul lansării, în 2019, platforma noastră avea aproximativ 2.500 de utilizatori activi. În perioada pandemiei, numărul acestora a ajuns la peste 10.000. Lucrăm constant pentru a le oferi abonaților noștri o experiență cât mai plăcută și utilă. În ultimul an ne-am mărit echipa, atât cea de producție, suport tehnic, IT, cât și cea de marketing”, a mai spus CEO-ul platformei educaționale online.

Parallax

Vizualizari
274
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri