Denisa Crăciun

Startup-ul românesc Frisbo s-a mai extins în patru țări

Thumbnail

Startup-ul românesc Frisbo, platforma de e-fulfillment cu prezență în Europa, care preia depozitarea, ambalarea și livrarea comenzilor online, și-a extins operațiunile în Marea Britanie, Spania, Italia și Austria, în primele luni ale lui 2022.

Astfel, startup-ul vrea să faciliteze logistica magazinelor online din Europa care vor să vândă pe aceste piețe.

Fribso are în prezent 25 de depozite pe care le operează în Marea Britanie, Austria, Spania, Italia, Germania, Cehia, Polonia, Slovacia, Ungaria, Republica Moldova, România, Bulgaria și Chile și care deservesc peste 200 de comercianți online.

Pentru 2022, Frisbo vrea să își extindă operațiunile în Benelux, Estonia, Lituania și Finlanda și estimează o dublare a cifrei de afaceri.

„Anul acesta, ne propunem să deschidem accesul către mai multe piețe și să le oferim clienților noștri posibilitatea să se extindă și în țări din afara Uniunii Europene, începând cu Marea Britanie. Astfel, cel mai probabil până la finalul lui 2022, vom opera în aproape toată Europa”, spune Bogdan Colceriu, fondator Frisbo.

Potrivit companiei, numărul de clienți a crescut anul trecut cu 70%. Pentru 2022, Frisbo estimează creșterea numărului de clienți, în contextul extinderii pe noi piețe. Dintre clienții Frisbo fac parte și companii ca reprezentantul oficial Xiaomi în România și Ungaria sau Bitdefender.

„În ceea ce privește 2021, acesta a fost un an plin de provocări pentru industria de logistică din cauza blocajelor înregistrate în lanțurile de aprovizionare, deși potențialul de creștere la nivelul industriei era unul mare. În multe dintre industrii, termenele de livrare au crescut foarte mult, și cum domeniul vânzărilor online este mai degrabă un business care necesită stocuri de marfă, acest fenomen a afectat multe afaceri”, a adăugat Bogdan Colceriu.

Cine este Frisbo

Frisbo, fondată în 2014 de antreprenorii Bogdan Colceriu, Laura Frîncu și Vlad Târziu, a atras în 2021 o investiție de 1,8 milioane de euro în cadrul unei runde de finanțare condusă de fondul de investiții Eleven Ventures, cu participarea GapMinder VenturesRocaX și Neogen.

Și în 2019, startup-ul a primit o finanțare de 1,2 milioane de euro, condusă de GapMinder Venture Parners, cu participarea RocaX, Neogen și Mircea Ilea. La acel moment, Frisbo a reușit să își cvadrupleze valoarea comparativ cu prima rundă de investiții ridicată în 2017 de la omul de afaceri clujean Mircea Ilea.

Compania a mai atras investiții în 2018 de la grupul Neogen și fondul Risky Business.

Frisbo oferă magazinelor online posibilitatea scalării internaționale. Startup-ul românesc face accesibilă dezvoltarea pe alte piețe atât printr-o rețea integrată de hale, dar și prin posibilitatea de livrare „a doua zi” în cele 24 țări europene la acest moment.

Parallax

Vizualizari
499
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri