Denisa Crăciun

Investiție de 1,8 milioane Euro, într-o platformă românească de efulfillment

Thumbnail

Startup-ul Frisbo, platforma românească de smart efulfillment, care preia depozitarea, ambalarea și livrarea comenzilor online, a atras o investiție de 1,8 milioane de euro în cadrul unei runde de finanțare condusă de fondul de investiții Eleven Ventures, cu participarea GapMinder Ventures, RocaX și Neogen.

Cu noua investiție obținută, compania, cu mare prezență în Europa, vrea să își extindă și să își consolideze rețeaua europeană de hale. În prezent, în rețeaua Frisbo sunt active peste 20 de centre logistice din România, Republica Moldova, Ungaria, Slovacia, Bulgaria, Polonia, Germania, Cehia și Chile, care deservesc peste 200 de comercianți online, integrându-se cu cele mai populare platforme de e-commerce și marketplace-uri din regiune.

„Fondurile atrase în această nouă rundă de finanțare ne vor ajuta în principal să continuăm planurile de extindere în Europa și chiar în afara ei, mai ales într-un moment în care e-commerce-ul la nivel mondial cunoaște o dezvoltare fără precedent. În prezent, suntem cea mai mare rețea europeană de e-fulfillment cu livrare a doua zi și dorim să ne consolidăm această poziție”, a declarat Bogdan Colceriu, fondator Frisbo.

De cealaltă parte, Valeri Petrov, partener la Eleven Ventures spune „credem că Frisbo a descoperit deja cum arată viitorul logisticii în e-commerce. Rămâne doar să îl execute suficient de repede, iar pentru asta suntem acum alături de ei”.

Frisbo, fondată în 2014 de antreprenorii Bogdan Colceriu, Laura Frîncu și Vlad Târziu, a primit în 2019 o investiție în valoare de 1,2 milioane de euro, condusă de GapMinder Venture Parners, cu participarea RocaX, Neogen și Mircea Ilea. La acel moment, Frisbo a reușit să își cvadrupleze valoarea comparativ cu prima rundă de investiții ridicată în 2017 de la omul de afaceri clujean Mircea Ilea.

Compania a mai atras investiții în 2018 de la grupul Neogen și fondul Risky Business.

Printre clienții din portofoliul Frisbo se numără companii precum reprezentantul oficial Xiaomi în România șiUngaria, Bitdefender, Aosom, Morphy Richards, foodpanda, Meli Melo sau Intercars.

„Dezvoltarea pieței de comerț online nu se poate realiza fără o logistică foarte bine pusă la punct și care să se plieze și pe soluțiile tehnice folosite de magazinele online. Frisbo oferă în primul rând același nivel de flexibilitate în ceea ce privește produsele fizice comercializate, în același fel în care soluțiile de cloud permit dezvoltarea website-urilor magazinelor. Fondatorii Frisbo au realizat acest lucru la momentul potrivit, ceea ce a permis companiei să înregistreze o creștere fulminantă în ultimii patru ani. Ne bucurăm că GapMinder face parte din succesul acestei companii”, a declarat Cosmin Ochișor, partener GapMinder Venture Partners.

Parallax

Vizualizari
846
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri