Denisa Crăciun

Banca Transilvania, în topul mondial al celor mai valoroase branduri bancare 2022

Thumbnail

Banca Transilvania este, și în acest an, în topul celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume, situându-se pe locul 304, conform Brand Finance Banking 500 2022.

Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut la 460 milioane de dolari, de la 441 milioane dolari, în 2021. Brandul Banca Transilvania a intrat în clasamentul Brand Finance Banking 500 în 2018, când a ocupat poziția 486, cu o valoare de 174 milioane de dolari.

Evoluția este următoarea: urcare cu aproape 50 de poziții în 2019, urcare cu 100 de poziții în 2020, iar în 2021 a ajuns pe locul 302 de pe 339.

De asemenea, forța brandului Banca Transilvania (Brand Strength Index) a înregistrat o creștere de 19% față de 2021, intrând în teritoriul AAA+ și clasând BT în top 10 global (banking) la acest indicator.

Brand Finance calculează forța unui brand printr-un index BSI (Brand Strength Index), ținând cont de trei piloni: Brand Investment (investiția în brand, mixul de marketing), Brand Equity (indicatori de brand în rândul consumatorilor și altor stakeholderi) și Brand Performance (performanța financiară a brandului), la final rezultând un punctaj de maxim 100, transformat într-un sistem de rating (de exemplu, un brand cu scor BSI 90-100 primește rating AAA+).

TOP 10 branduri bancare la nivel internațional:

Thumbnail

În clasamentul general, indiferent de domeniul de activitate, cele mai puternice 3 branduri mondiale sunt: 

  1. Apple - 355,1 miliarde dolari,
  2. Amazon- 350,3 miliarde dolari,
  3. Google- 263,4 miliarde dolari.

 

Thumbnail

    Parallax

    Vizualizari
    869
    Conţinut
    Parerea ta despre articol
    Adauga comentariu

    - Ultimele știri -

     


      Ultimele știri