Claudiu Zamfir

Ministerul Turismului caută firme să-i facă noul site romania.travel, de promovare a destinațiilor din România

Thumbnail

Ministerul Antreprenoriatului și Turismului a lansat două proceduri de prospectare a pieței în vederea achiziționării unor servicii de operaționalizare a portalului unic romania.travel, respectiv, de promovare a destinațiilor românești pentru turiștii din Marea Britanie și Germania, într-o campanie online și la televizor.

Într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, MAT spune că „utilizarea instrumentelor de marketing digital reprezintă unul dintre pilonii cei mai importanți în orice strategie de marketing integrat al destinației turistice”.

„Atingerea obiectivului strategic de creștere a notorietății destinației turistice România, prin comunicarea elementelor diferențiatoare, pe piețele externe vizate, necesită dezvoltarea unei campanii integrate de marketing și comunicare, incluzând componentele TV şi online, profitând de oportunitățile de pe piețele vizate, astfel încât promovarea să se realizeze într-o manieră sustenabilă, care să ajute la evidențierea valorilor românești. Împreună cu membrii Consiliului de Brand Turistic Național, MAT implementează un plan de marketing adaptat nevoilor actuale de promovare ale României”, susține Constantin-Daniel Cadariu, ministrul antreprenoriatului și turismului.

Cele două proceduri de prospectare a pieței:

1. Operaționalizarea romania.travel

Prma procedură de prospecție de piață are în vedere demararea ulterioară a unei proceduri de achiziție publică a unor  servicii pentru crearea portalului web romania.travel. Data limita transmitere propuneri: 14.07.2022.

Portalul online romania.travel „va fi realizat cu respectarea principiul KISS (Keep It Straight Simple)”, susține MAT.

Ministerul Antreprenoriatului și Turismului spune că urmărește astfel să obțină „un instrument software funcțional, accesibil și atractiv pentru promovarea digitală a destinației turistice România”.

Portalul existent romania.travel are și o pagină de Facebook cu circa 20.000 de urmăritori.

Consultă AICI anunțul postat în sistemul de achiziții publice SICAP pentru Consultarea pieței în vederea achiziţionarii serviciilor pentru crearea unui portal web pentru domeniul web romania.travel.

2. Promovarea turismului românesc în Germania și UK

Cea de-a doua procedură de prospecție de piață vizează o viitoare procedură de achiziționare a de servicii pentru pentru derularea unei campanii de promovare integrate TV-online în Mare Britanie și Germania. Data limita transmitere propuneri: 18.07.2022.

Ministerul Antreprenoriatului și Turismului crede că „în activitatea de promovare turistică, canalele transnaționale, paneuropene, de televiziune cu specific de turism, sport, ştiri şi călătorii reprezintă un instrument important prin intermediul căruia mesajul de promovare ajunge la potenţialii turişti”.

Impactul pe care astfel de televiziuni îl au în rândul consumatorilor de produse şi servicii turistice „este unul eficient, cunoscută fiind influența pe care mass-media vizuală o are în rândul publicului” - mai consideră MAT.

Ministerul Turismului susține că în alegerea celor două piețe, Marea Britanie și Germania, se bazează pe „o serie de acte normative, documente strategice ale ministerului, studii, precum și potențialul ridicat atât din punct de vedere economic, cât şi al consumului de publicitate TV-online din rândul piețelor de interes pentru România”.

Obiectivele declarate ale campaniei integrate TV-online sunt:

  • „de a crește nivelul de notorietate a României ca destinație turistică pentru city break,
  • de a impulsiona traficul pe site-ul www.romania.travel, efectuat din țările respective,
  • precum și de a îmbunătăți ranking-ul în căutările pe Google despre România”.

Consultă AICI anunțul postat în sistemul de achiziții publice SICAP pentru Consultarea pieței în vederea achiziţionarii serviciilor pentru derularea unei campanii tv și online în Marea Britanie și Germania.

Aceste acțiuni, la care se adaugă și campania de promovare a României prin intermediul formatorilor de opinie, fac parte din „campania integrată de promovare a destinației turistice România”, care va fi derulată în 2022 de Ministerul Antreprenoriatului și Turismului în parteneriat cu Consiliul de Brand Turistic Național.

 

Parallax

Vizualizari
288
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri