Glovo mai intră în 2 orașe românești, la început de 2020: Galați, Brăila
Claudiu Zamfir

Glovo mai intră în 2 orașe românești, la început de 2020: Galați, Brăila

Thumbnail

Serviciile de livrări prin intermediul aplicației Glovo vor fi disponibile în încă 2 orașe din România, a anunțat joi startup-ul spaniol, într-un comunicat remis StartupCafe.ro.

Galați și Brăila sunt primele două orașe românești în care se extinde, în anul 2020, startup-ul spaniol de livrări cu bicicliști independenți, în linie cu strategia sa de a intra în toate regiunile urbane cu peste 200.000 de locuitori.

Astfel, Glovo va fi disponibilă în România în 12 orașe:  București, Cluj Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad și Ploiești, Brăila și Galați.

„Principalele criterii după care alegem în ce oraș ne extindem sunt dimensiunea acestuia și puterea de cumpărare, urmate de câți parteneri potențiali există, cât de ușor putem găsi curieri și cât de repede găsim o persoană care să administreze orașul respectiv”, a declarat Victor Răcariu, director general al Glovo România.

Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice. În aplicație există categorii predefinite de unde utilizatorii pot alege în funcție de ce își doresc să comande - Mâncare, Magazine, Supermarket, Drogherie sau Băuturi.

În plus, prin butonul "Orice", utilizatorii pot comanda orice doresc din orașul lor, precum obiecte decorative sau echipament sportiv de la magazinul preferat, cu condiția sa se încadreze în dimensiunile cutiei Glovo și să nu depășească 9 kg. În plus, în București, aplicația este activă non-stop vineri și sâmbătă.

Categoria "Curier" este folosită pentru a trimite în mai puțin de o oră  pachete sau plicuri în oraș, respectând dimensiunile menționate. Serviciul permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genți pentru ora de sport etc.

Glovo operează în toate marile capitale din Europam, Orientul Mijlociu și Africa, precum Roma, Madrid, Paris, Kiev, Nairobi, dar și în 9 țări din America de Sud, ca Peru, Argentina, Ecuador și Panama, fiind prezent în peste 257 de orașe din 33 de state.

În decembrie 2019, Glovo a ajuns la statutul de unicorn, anunțând că a depășit valoarea de 1 miliard de dolari, după ce a obținut atunci o nouă investiție de 150 de milioane de euro.

În cei 4 ani de existență, startup-ul spaniol a obținut investiții totale de 488 de milioane de dolari.

Parallax

Vizualizari
2112
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings