Denisa Crăciun
Antreprenorii români din platforma eMAG Marketplace și-au majorat vânzările cu 14% în primele opt luni din 2023, comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Oferta de produse listate de selleri în Marketplace a crescut cu 3,9 milioane în această perioadă, respectiv cu 31% mai mult față de anul trecut. În total, sunt peste 16 milioane de produse din oferta eMAG și a sellerilor, arată datele eMAG, prezentate cu ocazia Sellers’Day, eveniment dedicat celor aproape 40.000 de antreprenori români care fac business pe eMAG Marketplace.
În ultimul an, eMAG a pus la dispoziția sellerilor din Marketplace și programe cross-border, Fulfilment by eMAG sau eMAG Genius, care îi ajută să își crească prezența în regiune și să listeze un număr mai mare de produse. În total, numărul antreprenorilor care fac business pe platforma eMAG a ajuns la 53.000 în întreaga regiune.
„Într-un context marcat de incertitudini, ecosistemul eMAG Marketplace nu este doar o soluție la cheie ușor de accesat pentru a vinde online, ci și una care oferă sellerilor posiblitatea de a deveni jucători regionali care se adresează unei populații de peste 35 de milioane de locuitori în România, Bulgaria și Ungaria”, a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG.
Programul cross-border le-a adus sellerilor români care vând în Ungaria și Bulgaria vânzări suplimentare de peste 30% în ultimul an, susține eMAG. Totodată, datorită tehnologiilor AI adoptate pentru traducerea automată, sellerii din program au listat gratuit 7,4 milioane de oferte în Ungaria și Bulgaria în 2023, de 12 ori mai multe față de anul precedent.
Programul Fulfilment by eMAG (FBE) a atras, la rândul său, de 2,5 ori mai mulți comercianți care beneficiază de livrări internaționale din România către Bulgaria și Ungaria. În prezent, numărul acestora se ridică la peste 2.500.