Claudiu Zamfir

E-commerce 2023: Produsele și serviciile pe care pariază un magazin online românesc

Thumbnail

Dacă abia ți-ai deschis magazin online sau vrei să-ți deschizi anul acesta, s-ar putea să-ți folosească și părerea unui jucător cu 150.000 de articole scoase la vânzare, pe piața românească.

În 2023, evoMAG va miza, cu precădere, pe listarea de:

  • produse noi în categoriile consacrate, cum sunt componentele PC, laptopuri, accesorii,
  • dar și pe produse noi din categorii care au înregistrat o dezvoltare accelerată în ultimii 2 ani, cum sunt cele pentru casă și grădină, aici intrând și sistemele fotovoltaice, sport & fitness, vehicule electrice și smart home.

Ca dezvoltare, magazinul online românesc va continua procesul de automatizare, eficientizarea activității logistice, extinderea către noi canale de vânzări. De asemenea, firma vrea să facă angajari, pentru a-și extinde personalul cu 10% în 2023. Pentru acestea, a evoMAG spune că a bugetat investiții de 500.000 de euro.

Ca tendințe generale ale pieței românești de e-commerce, retailerul online condus de Mihai Pătrașcu anticipează pentru anul 2023:

  • consolidarea pieței,
  • va crește gradul de utilizare a tehnologiei, pentru a oferi o experiență de cumpărare personalizată și mai bună pentru consumatori. Acest lucru ar putea include utilizarea inteligenței artificiale pentru a oferi recomandări personalizate de produse, chatbot-uri pentru a răspunde la întrebările consumatorilor sau realitate augmentată pentru a permite consumatorilor să experimenteze produsele înainte de a le cumpăra.
  •  creșterea importanței serviciilor suplimentare, cum ar fi livrarea rapidă,  garanție extinsă la produsele achiziționate sau accesarea de diferite opțiuni de plată,
  • creșterea vânzărilor prin intermediul telefoanelor mobile,
  • creșterea importanței marketingului personalizat și a experienței utilizatorului și a securității și protecției datelor personale.

evoMAG (Evolution Prest Systems SRL) a avut o cifră de afaceri de 164 milioane lei și profit de 892.000 lei, cu un număr mediu de 44 de angajați în anul 2021. În 2022, mgazinul online a înregistrat afaceri de 36 de milioane de euro (circa 176 milioane lei) și estimează pentru 2023 o creștere de 5% - 10%.

Parallax

Vizualizari
702
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri