Cofondator Bolt: În criză, investitorii preferă startup-urile care se concentrează pe profitabilitate
Claudiu Zamfir

Cofondator Bolt: În criză, investitorii preferă startup-urile care se concentrează pe profitabilitate

Thumbnail

Startup-urile care vor să obțină investiții în timp de criză trebuie să se concentreze pe a urma calea către profitabilitate, în condițiile în care investitorii preferă acum modelele de business deja dovedite, consideră Martin Villig, unul dintre cofondatorii startup-ului de mobilitate Bolt, care operează și în România.

„Pe timp de criză, investitorii tind să prefere cazurile de afaceri deja dovedite. O companie care se pregătește să obțină o rundă de finanțare în acest moment ar trebui să se concentreze pe o cale clară către profitabilitate și pe conștientizarea costurilor - acestea sunt lucruri apreciate în special în perioadele incerte” - a spus Martin Villig, într-un interviu pentru EU-Startups.com .

Antreprenorul estonian a dat și un sfat tinerilor oameni de afaceri, pe timp de pandemie: „Acceptați noua normalitate și concentrați-vă pe construirea unei afaceri care să rezolve problemele din realitatea post-COVID. Cu mai puține resurse disponibile, trebuie să vă concentrați pe propunerea voastră de valoare și să fiți dedicați construirii unei economii care va supraviețui acestei crize”.

Citește tot interviul de pe EU-Startups.com.

Pe 26 mai 2020, în plină criză coronavirus COVID-19, Bolt a primit o investiție de 100 de milioane de euro de la Naya Capital Management, managerul global de investiții fondat în 2012 de Masroor Siddiqui, fost partener la The Children's Investment Fund.

Astfel, aplicația de transport în sistem de ridehailing cu curierat a depășit investiții totale de 300 de milioane de euro. Printre investitorii săi se numără compania germană Daimler (producătorul mașinilor Mercedes) și gigantul ridesharing chinez Didi.

Startup-ul Bolt a fost înființat în august 2013 sub numele de Taxify, la Tallinn, Estonia, de frații Markus și Martin Villig. În România, Taxify a intrat în anul 2016 (la București, prima dată), ca principal concurent al Uber.

---

Citește și

EXCLUSIV. Video-interviu cu fondatorul Taxify: Firmele de taxi luptă împotriva interesului consumatorilor și mai conving politicieni

Parallax

Vizualizari
801
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri