Răzvan Tătaru

evoMAG, magazinul online românesc de electronice și electrocasnice, vânzări de 42 milioane EUR, în anul 2023

Thumbnail

Magazinul online evoMAG a încheiat anul 2023 cu vânzări de 42 de milioane EUR, în creștere cu circa 20% față de 2022, potrivit unui comunicat trimis, miercuri, StartupCafe.ro.

Magazinul românesc de electronice a înregistrat cele mai mari vânzări în categoriile de produse consacrate, respectiv telefoane mobile, laptopuri, componente, dar și în segmentul de electrocasnice.

„Anul acesta, vom continua să ne axăm pe ceea ce știm să facem cel mai bine, cu focus pe o competitivitate cât mai bună în promoții, și pe rapiditate în livrare. Ca și elemente strategice, în plus, vom dezvolta și mai mult partea de corporate și vânzare către companii. Avem în plan și listarea pe alte marketplace-uri din alte țări, precum Germania și Grecia, dar, momentan, sunt planuri incipiente în această direcție. Focusul evoMAG, în 2024, este pe optimizare și eficientizare pentru a avea promoții cât mai bune și a livra cât mai rapid către clienții actuali”, a declarat Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Pentru anul în curs, evoMAG estimează investiții de aproximativ 500.000 EUR, valoare asemănătoare cu investițiile de anul trecut. Cea mai mare parte a acestora va fi direcționată către eficientizarea activității logistice, pentru creșterea rapidității în livrare și în platforma din spatele magazinului online, pentru îmbunătățirea experienței de cumpărare a clienților și ușurință în utilizare.

Compania ia în calcul, anul acesta, o creștere a business-ului între 10% și 20%, în funcție de evoluția segmentului corporate, dar și a vânzărilor către instituțiile publice.

În 2024, magazinul online rămâne deschis la oportunități de consolidare a poziției pe piață prin achiziții, vizând magazine online cu o bază solidă de clienți, care comercializează produse pe nișe complementare.

Reamintim faptul că anul trecut, în luna mai, evoMAG a anunțat că va cumpăra majoritar Elefant.ro, dar această tranzacție a fost anulată în noiembrie 2023, așa cum am mai scris pe StartupCafe.ro.

Magazinul online evoMAG a fost lansat în anul 2005. În vârstă de 41 de ani, fondatorul Mihai Pătrașcu este un „veteran” al business-ului online din România. El a absolvit Politehnica (Electronică) în 2005.

Compania a atras, în 2022, o investiție de 2 milioane EUR de la Catalyst România, una dintre cele mai importante firme de capital de risc axate pe tehnologie din România, în demersul de a susține dezvoltarea accelerată a companiei.

Parallax

Vizualizari
179
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri