Cum poti eficentiza campaniile de marketing cu ajutorul telefoanelor mobile

Din ce in ce mai multi utilizatorii online se conecteaza prin intermediul telefoanelor mobile. Pentru a tine pasul cu acest comportament, firmele trebuie sa-si regandeasca strategia privind campanile de marketing. Pentru ca marketingul in viitor va fi  din ce in ce mai axat pe mobil, brandurile trebuie sa-si reconsidere abordarea lor traditionala in evaluare. Google a facut un parteneriat cu Bain & Company and Econsultancy pentru a cerceta care sunt secretele marketeriilor care isi depasesc targetul in afacere si de ce acestia merg in crestere.

69% din proprietarii de smartphone-uri folosesc functia de cautare atunci cand au nevoie sa afle ceva. 76% dintre persoanele care au cautat pe smartphone-ul lor ceva in apropiere de locatia in care se aflau au si vizitat locatia respectiva in maxim o zi si 28% din aceste cautari s-au finalizat printr-o achizitie.

Pentru a intelege adevaratul impact al telefoanelor mobile, marketerii trebuie sa-si imbunatateasca modalitatile de masurare al acestui nou comportament:
  • 75% dintre marketerii de top au sanse sa mute trendul de masurare la nivel global
  •  83% din marketeri de top includ in analiza lor date de pe mai multe device-uri
Cum poti directiona cresterea cu ajutorul telefoanelor mobile:
  • concentreaza-te pe metricii afacerii: 95% din marketerii de top considera ca ceea ce conteaza cu adevarat este ca analiza indicilor KPI sa fie strans legata de obiectivele afacerii .
  • Inlocuieste lipsa informatiilor exacte cu estimari: aproximativ 71% dintre marketerii de top folosesc regulat estimari pentru a acoperi lipsa informatilor exacte din analiza si masurarea campaniilor de marketing
  • experimentele riscante: marketerii de top sunt de doua ori mai dispusi sa faca experiente riscante decat majoritatea marketerilor.

Sursa: thinkwithgoogle