Elena Dobre

Video Ghid Mobile Adwords. 3 sfaturi practice: cum evaluezi, ajustezi și măsori campaniile pe mobile

Thumbnail

Ai lansat o campanie pe AdWords Search și vrei să înțelegi cum poți aduce mai multe rezultate din suporturile mobile? Iată 3 sfaturi care te vor ajuta să înțelegi performanța pe telefon a campaniei tale.

  1. Evaluarea conversiilor în funcție de dispozitiv

  2. Ajustarea licitărilor pe mobil

  3. Analiza apelurilor telefonice

Evaluarea conversiilor în funcție de dispozitiv

Verifică rezultatele pe care le-ai obținut într-o anumită perioadă cu anunțurile din mobile. Aplică la nivel de campanie un segment cu tipul de dispozitiv, astfel vei vedea punctual pe ce suport s-a înregistrat conversia. Avem posibilitatea de a vedea care a fost costul/conversie pe computer, mobil sau tabletă.

Dacă identifici o distribuție mai bună în mobil sau un cost per conversie favorabil, înseamnă că este cazul să atribui mai mult buget pe mobil.

Vezi în ghidul video, un exemplu practic

Ajustarea licitărilor pe mobil

La nivel de setări generice ale campanie poți vedea distribuția dintre suporturile de difuzare. Va trebui să te uiți la poziția medie de afișare a anunțurilor tale, să o corelezi cu rata de clic și succesul campaniei din perspectiva costurilor și conversiilor.

În situația în care ești mulțumit de rezultatele pe smartphone, poți face ajustări ale licitărilor. Ele pot fi ajustări pozitive și negative. Ajustarea pozitivă permite să licitezi mai agresiv atunci când anunțurile se afișează pe un anumit dispozitiv.

Dacă pe desktop computers plătești 0.25 lei per clic, s-ar putea să vrei să licitezi dublu pe mobil, acolo unde numărul de anunțuri afișate este mai mic.

Într-o situație opusă, este posibil să vrei să licitezi 0.3 lei per clic pe tabletă și smartphone dar să reduci cu 20% sau 50% distribuția pe desktop.

Statistici despre apelurile telefonice

Dacă ai activat extensia de apel care permite utilizatorilor să te apeleze direct din anunțuri, atunci este important să evaluezi calitatea traficului venit din apelurile telefonice.

Pentru aceasta te vei uita la raportul din secțiunea Dimensiuni, în categoria Detalii despre apelurile telefonice.

Vei vedea care sunt orele populare la care primești apeluri telefonice, dacă aceste apeluri au fost preluate sau pierdute, care a fost durata apelului și zona geografică din care s-au produs.

Acum ai o imagine mai transparentă despre evoluția campaniilor tale pe suporturile mobile și prin optimizări la cel puțin 2 săptămâni vei putea vedea rezultate în creștere în campanii.

Până la următorul tutorial, spor la sporit conversiile!

4 optimizări de campanie ca să obții mai multe conversii pe mobil

Cum îți poți optimiza site-ul pe mobil

Parallax

Vizualizari
203
Conţinut
Parerea ta despre articol
2.06
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 2.39

publishing: 2.33

expertise: 2.5

rating: 2.06

SEM
Strategist in marketing online, manager al agentiei de marketing online Zarbi.
Articole publicate : 3
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri