Elena Dobre

Video ghid AdWords: 4 sfaturi de optimizare ca să obții mai multe conversii pe mobil

Thumbnail

Ai deja o campanie prin AdWords și ai început să obții conversii. Ai observat deja că o mare parte din publicul tău ajunge să vadă anunțurile pe telefonul mobil. Dacă întrebarea ta este cum construiești anunțuri de succes sau cum să îmbunătățești anunțurile afișate pe mobil, vei afla răspunsul chiar acum.

Am 4 sfaturi de optimizare care te vor ajuta să excelezi în activitatea de promovare prin AdWords pe smartphone.

1.Construiește anunțuri care au valoare pentru utilizator

Optimizează anunțurile astfel încât să aibă o relevanță cât mai ridicată pentru căutarea efectuata. De exemplu ești un furnizor de servicii de verificare a instalațiilor de gaze. Vrei ca la căutare, anunțul să conțină termenii scriși de client în bara de căutare. Astfel la o căutare de tip “verificare gaze preț” poți scrie un anunț în care să menționezi “Cere ofertă de Preț la Verificare Gaze”.

Pune mesajul principal, care te face să te diferențiezi, în titlul 1 sau 2 al anunțului. Adaugă elemente suplimentare în zona de descriere dar reține că aceasta este mai puțin vizibilă și are o altă culoare decât titlul. Nu uita să personalizezi URL-ul vizibil și să folosești majuscule. Deși multora nu le plac majusculele în anunțuri, utilizarea lor ajută ca textul să fie mai ușor de citit.

2. Folosește funcția IF

Un al doilea sfat este să afișezi un îndemn la acțiune cât mai adaptat suportului pe care te afișezi. Dacă este mai important ca pe mobil utilizatorii să te sune decât să îți viziteze site-ul, cere-le să te contacteze telefonic pentru o rezervare, o vizionare sau o ofertă rapidă.

Funcția IF transmite sistemului că atunci când afișarea anunțurilor se face pe un suport mobil, textul să se modifice cu un enunț personalizat, diferit de ceea ce se va vedea pe Desktop.

Poți vedea în tutorialul video un exemplu de anunț pe care îl poți crea diferit pentru un site cu vânzare de produse dietetice.  

3. Adauga extensii dedicate

Mai mult decât pe Desktop, pe suporturile mobile este esențial să fii în prima parte a ecranului și să ocupi cât mai mult spațiu în zona vizibilă utilizatorului.

Încearcă să te diferențiezi prin adăugare de extensii. Introducere de extensii în campaniile AdWords nu presupune un cost suplimentar ci din contră, o eficientizare a investiției.

Sistemul AdWords favorizează campaniile optimizate, campanii care conțin cât mai multe funcționalități active, printre care se numără și extensiile de anunțuri.

Pentru mobil, pune în acțiune toate extensiile care se pretează la tipul tău de activitate.

  • Extensii de apel pentru ca cei care te caută să te poată suna

  • Extensie de mesaj prin care îți pot trimite direct un SMS

  • Extensie de instalare a aplicației dacă oferi o aplicație iOS sau Android

  • Extensie de locație pentru situația în care ai și o prezență fizică, în offline

  • Extensii de promovare - prin care transmiți un preț special, disponibil într-o perioadă specifică de timp

  • Extensii cu înștiințări dinamice sau callout extensions

  • Fragmente structurate, numite în engleză structured snippets.

  • Si evident Sitelinks - extensii care au rolul de ghida o căutare generică spre o pagină specifică

4. Folosește URL-uri pentru mobil pentru a dezvolta o experiența excelentă pe telefoanele mobile.

Spre exemplu ai construit o versiune a site-ului de tipul m.cabinetdentar.ro. În anunțurile tale folosește acest URL diferit atunci când căutarea se efectuează de pe mobil, pentru a te asigura că trimiți traficul către experiența cea mai valorosă din site-ul tău.

Acum că ai aflat cele 4 sfaturi de optimizare a anunțurilor pe mobil, tot ce mai ai de făcut este să urmărești evoluția rezultatelor. Despre cum evaluezi diferit conversiile obținute pe mobil, tabletă și desktop îți voi spune în video tutorialul următor.

Până atunci, spor la sporit conversiile! 

Vezi și:

3 sfaturi practice pentru optimizarea site-ului pe mobil

Parallax

Vizualizari
219
Conţinut
Parerea ta despre articol
2.06
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 2.39

publishing: 2.33

expertise: 2.5

rating: 2.06

SEM
Strategist in marketing online, manager al agentiei de marketing online Zarbi.
Articole publicate : 3
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri