Denisa Crăciun

O platformă IT românească atrage o finanțare de 200.000 Euro

Thumbnail

O platformă din România care ajută companiile să aleagă aplicația software potrivită, pe baza ADN-ului Digital, atrage o rundă de finanțare de 200.000 de euro, și spune că a ajuns să valoreze 1,4 milioane de euro.

Plasamentul privat a fost realizat prin platforma de crowdfunding Ronin, lansată de 3 antreprenori români: Bogdan Almași, Ovidiu Ghiman și Felix Crișan. 

Printre investitorii platformei Softlead sunt antreprenori și Business Angels din România, cu experiență în domenii ca IT/software, blockchain, plăți online, dar și industrii conexe. Dintre ei fac parte Alexandru Lăpușan, Călin Lupșan, Felix Crișan.

Investiția atrasă permite creșterea accelerată a platformei Softlead.ro pe piața locală, dezvoltarea modulului Softlead Digital DNA, precum și pregătirea pentru internaționalizare.

„Această rundă de finanțare și atragerea unor nume cheie din industria IT în echipa Softlead va conduce către îndeplinirea obiectivelor de creștere rapidă la nivel local, pentru ca platforma să devină principalul reper de informare și de selectare a aplicației și serviciilor software potrivite pentru companiile de tip IMM din România. De asemenea, investitorii strategici din industrii complementare care s-au alăturat proiectului Softlead ne vor ajuta în rafinarea mecanismelor de adresare eficientă către achizitorii software”, spune Alexandra Roată, cofondator Softlead.

„În tot acest proces de ridicare a unei runde de finanțare am validat modelul de business atât din perspectiva planurilor coerente de creștere și dezvoltare, cât și din cea a utilității unei astfel de platforme și a beneficiilor pe care le aduce companiilor care se află în plin proces de informare sau de achiziție software. De aceea, una dintre cele mai importante realizări ale închiderii acestei runde este faptul că printre investitori se află și clienții și partenerii Softlead, reprezentanți ai unor companii IT care au înțeles că platforma este un canal de generare a proiectelor calificate, ce le susțin creșterea portofoliilor de clienți existenți”, susține Andrei Dumitrașcu, cofondator Softlead.

De asemenea, pentru perioada următoare, Softlead vizează creșterea și dezvoltarea departamentelor de software development, digital marketing și vânzări.

Ce este Softlead

Softlead Digital DNA este un instrument care indică nivelul de digitalizare al unei companii în funcție de cele mai importante caracteristici ale acesteia, dar și tipurile de aplicații software sau bugetele necesare susținerii unui proces de digitalizare complet, în acord cu profilul, provocările și modelul de business al organizației.

În 2021, platforma Softlead.ro a înregistrat cu 45% mai multe cerințe de implementări software față de anul anterior, valoarea totală a proiectelor însumând 4.158.000 de euro (cu 26% mai mult decât perioada anterioară).  

Parallax

Vizualizari
1382
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri