Claudiu Zamfir

Modulul raport de progres la Măsura 1 și Măsura 2 este disponibil pe granturi.imm.gov.ro

Thumbnail

Firmele, PFA și ceilalți beneficiari ai granturilor din Măsura 1 și Măsura 2 din cadrul ajutoarelor de stat COVID-19 au la dispoziție în aplicația informatică granturi.imm.gov.ro, în partea de front-office, modulul de raport de progres - a anunțat, marți, Ministerul Economiei.

Anunțul vine după ce o serie întreagă de beneficiari ai Măsurii 1 - microgranturi de 2000 de euro s-au plâns că mai au puțin și expiră termenul de depunere a documentelor de plată și portalul nu avea încă generat modulul necesar.

În acest modul beneficiarii vor avea posibilitatea încărcării în aplicație a facturilor, documentelor de plată și raportului de progres, conform prevederilor procedurilor de implementare a celor două măsuri de sprijin.

„Totodată amintim beneficiarilor celor două măsuri de sprijin despre obligativitatea efectuării cheltuielilor și încărcării în aplicație a facturilor, documentelor de plată și raportului de progres, în termenele stipulate în cadrul celor două proceduri de implementare aferente măsurilor 1 și 2” - a precizat Ministerul Economiei.

  • La Măsura 1- microgranturi de 2.000 Euro, procedura prevede:

„În termen de maxim 90 de zile din momentul plății ajutorului financiar către beneficiar, acesta are obligația efectuării cheltuielilor. De asemenea, în același termen de maxim 90 de zile din momentul încasării ajutorului financiar de către beneficiar, acesta are obligația încărcării în aplicație a facturilor, documentelor de plată și raportului de progres (Anexa 8), sub sancțiunea recuperării ajutorului acordat. În cazul în care MEEMA/AIMMAIPE constată că nu se depun documentele  sau nu semnează contractul de finanţare până la termenul limită prevăzut în prezenta procedură, solicitanţii vor primi decizie de respingere, transmisă automat de către aplicație”

 

  • La Măsura 2 - granturi de capital de lucru de 2.000-150.000 Euro, procedura prevede:

„În termen de maxim 180 de zile din momentul plății ajutorului financiar către beneficiar, acesta are obligația efectuării cheltuielilor . De asemenea, în același termen de maxim 180 de zile din momentul încasării ajutorului financiar de către beneficiar acesta are obligația încărcării în aplicație a facturilor, documentelor de plată și raportului de progres (Anexa 8), în caz contrar ajutorul acordat fiind recuperat. În cazul în care AIMMAIPE constată că nu se depun documentele. solicitanții vor primi Decizie de respingere a finanțării cu recuperare a ajutorului de stat semnata electronic de Directorul AIMMAIPE, transmisă prin contul din aplicație”

----

Citește și:

Parallax

Vizualizari
16255
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
Ami
Kneipp-Molnar
Pentru masura 1 daca nu ai contract si factura, de exemplu pentru ca ai achitat un impozit pe venit nu poti finaliza (butonul finalizeaza nu este verde-cand e ok totul, ci gri, adica neutilizabil). Raportul de progres inca nu am vazut unde se poate incarca. Posibil sa apara un ghid de utilizare sau sa mai modifice modulul de incarcare documente.
Buna ziua. Azi,17.02.2021, am sunat la call center sa intreb legat de contract si factura, in cazul in care am impozit pe venit, ce trebuie completat. Raspunsul a fost: sa pun liniuta la contract, iar la factura sa trec D100. Pentru ca nu am stiut cum altfel sa completez, am trecut recipisa si data recipisei la factura si data. Cand sunt completate toate rubricile, se genereaza raportul de progres, se semneaza electronic si se incarca. Nu mai este nevoie suplimnetar in word completat raportul si de incarcat. Poate ajuta cele mentionate. In ce priveste perioada de raportare, am avut nedumerirea sa fie mentionat 01.12.2020-01.03.2021, cand banii s-au incasat in decembrie 2020, iar contractul a fost semnat in noiembrie 2020. Nu se poate corecta perioada de inceput si finalizare implementare.
poza de profil
Tudor-Adrian
SUSMAN
Ca de obicei, Ministerul nu se dezice, adic[ este consecvent cu incompetenta: pe platformă nu se pot introduce valorile zecimale ale facturilor și nu se poate încarca Raportul de progres!....felicitări, ministerule!
poza de profil
R.
David
Eu am incercat azi sa introduc valori si am reusit si cu zecimale. Banuiesc ca acest modul este in continua schimbare. Sper doar sa isi rezolve toate neconcordantele inainte sa iesim din termenul de 90 de zile...
poza de profil
GIGI
MORTAR
Foarte prost implementat modulul de raportare! Mai avem 2 zile din cele 90 maximum pentru a incarca facturile si nu se pot urca in aplicatie decat daca ai si contract servicii... e stupid! E ori contract ori factura/OP, nu poti sa le ai pe toate. In plus nu se poate incarca raportul de progress efectiv. Poate face cineva reclamatie la Minister sa repare situatia cat mai recede posibil... tot noi trebuie sa tragem de ei, incredibil!
poza de profil
Alex
Consultant
poza de profil
Alex
Consultant
Am sunat la minister, mi-au spus sa sun la Call Center, iar aici habar nu au despre aplicatie!!
poza de profil
Alex
Consultant
ATENTIE !!! la Categorii de cheltuieli se cere sa se introduca cantitate, pret unitar, asta inseamna ca la o factura de la un restaurant cu 20 de pozitii, trebuie sa introduc fiecare articol de marfa si Ministerul isi face o baza de date cu ce cumpar eu la restaurant !!!! Pentru ce are nevoie Ministerul de o astfel de baza de date ?
poza de profil
Alex
Consultant
ATENTIE !!! la Categorii de cheltuieli se cere sa se introduca cantitate, pret unitar, asta inseamna ca la o factura de la un restaurant cu 20 de pozitii, trebuie sa introduc fiecare articol de marfa si Ministerul isi face o baza de date cu ce cumpar eu la restaurant !!!! Pentru ce are nevoie Ministerul de o astfel de baza de date ?
poza de profil
Florin
Groza
Bună ziua, poate mă ajută cineva cu o informație. Cu banii primiți, printre altele, am cumpărat de la Altex un laptop. Plata prin transfer bancar din contul de microgrant. Ce trebuie scris la număr contract? Cei de la Altex nu mi-au făcut un contract de servicii pentru cumpărarea unui laptop. Am doar factura și bineînțeles extrasul de cont cu care pot dovedi cheltuiala.
poza de profil
Ami
Kneipp-Molnar
poza de profil
Ami
Kneipp-Molnar
Se pune liniuta la contract si va lasa sa finalizati. Sa atasati si Ordinul de Plata. Ordinul de plata il puteti lista din aplicatia unde aveti deschis contul bancar.
poza de profil
Lucian
Udristioiu
Probleme la incarcare documente: am incarcat toate facturile si ordinele de plata, am alocat cheltuielile pentru fiecare in parte, dar la inchidere apare eroarea : Nu au fost introduse cheltuieli, deci nu se poate inchide raportarea.
poza de profil
Lucian
Udristioiu
Documentele incarcate nu se mai pot sterge, de la call center ma plimba de la unu la altul pana li se pierde urma, m-au pus sa sun inclusiv la Romania_Hub - care nu are ici o legatura cu functionarea aplicatiei.
poza de profil
GHEORGHE
CRETU
In platforma nu exista posibilitatea de a încărca mai multe contracte si mai multe facturi. Doar la OP-uri exista acel tab de + la care adaugi mai multe poziții de plata. Este imposibil sa poți trimite raportarea cheltuielilor. Eu am la o societate trei achiziții (trei facturi) de la doi furnizori diferiți. Cu fiecare din ei am contract dar nu pot încarcă decât unul din ele. La facturi la fel din cele trei nu pot încarcă decât una. Platforma trebuie actualizata rapid altfel ieșim din cele 90 de zile.
poza de profil
Ami
Kneipp-Molnar
Este permisa incarcarea mai multor contracte, facturi. Dupa ce introduceti un contract, factura aferenta si ordinul de plata, dati finalizare si apoi apasati butonul de adauga si repetati pasii. Dupa ce este finalizata incarcarea unui contract cu factura si OP aferent, trebuie sa adaugati cheltuielile specifice- este buton (va trebui sa selectati tipul de cheltuiala, denumire bunuri, nr bucati, pret, etc). Abia dupa finalizarea tuturor pasilor puteti descarca raportul pentru semnare.
poza de profil
Lavinia
Maxim
poza de profil
Lavinia
Maxim
Am introdus factura , op , la contract - ca nu am contract, si daca dau finalizare imi spune ca documentul nu este semnat. Ce sa semnez?
poza de profil
Ami
Kneipp-Molnar
poza de profil
Valentin
Avram
Trebuie depuse factura si OP semnate electronic.
poza de profil
Ami
Kneipp-Molnar
Documentele incarcate trebuie semnate cu semnatura electronica.
poza de profil
Roxana
Tarca
Le-am semnat pe toate cu semnatura electronica, si acum tabul Finalizeaza a devenit inactiv (gri) .In call center nu-mi raspund , n-am idee cum ar mai trebui procedat
poza de profil
Lavinia
Maxim
Facturile si op -urile trebuie semnate electronic?
poza de profil
Valentin
Avram
DA!
poza de profil
Roxana
Tarca
Pe masura 1 la implementare nu pot trece de finalizare , imi da mesaj ca documentul incarcat nu este semnat.S-a mai confruntat cineva cu problema aceasta ? Incarc primul contract, cu factura si op-ul aferent, si la finalizeaza imi spune ca documentul nu este semnat.
poza de profil
Valentin
Avram
Semnat electronic .
poza de profil
Liliana
Duck
poza de profil
Valentin
Avram
Poate stie cineva , dupa ce ai depus documentele si ai facturi de marfa cu 40 de produse diferite , faci 40 de rubrici de RAPORTARE CHELTUIELI ? E absurd !!!
poza de profil
Dorida Mioara
Tauru
Buna ziua,
Va rog sa imi spuneti cand avem facturi proforme si facturile finale, cum procedam?
Am vazut ca nu iti da posibilitatea sa le atasezi pe amandoua, eventual sa mai incarcam o data cu acelasi op?
Dupa ce am adaugat facturile si op-urile nu stiu ce sa fac mai departe, nu vad alt buton ....
Multumesc.
poza de profil
Liliana
Duck
Maine este ultima zi in care pot incarca raportul de progres si nici un consultant nu ma poate ajuta in problema care a intervenit si anume faptul ca dupa ce incarc primul contract,factura si op-ul si doresc sa finalizez apare mesajul - ultima semnatura nu acopera intreg documentul - .Oare cum sa procedez ?Se poate depune in word ?Multumesc
poza de profil
Adrian
Vladut
Ati reușit sa depășiți aceasta problema? îmi apare și mie ca semnătură nu acoperă tot documentul.
poza de profil
Lia
Balas
Am achizitie de marfa la un magazin, o factura de mezeluri / Am totalizat kg si am facut un pret mediu. La cantitati nu ma lasa cu zecimale, le-am totalizat ca sa nu am multe diferente. La fel cu sucuri, tigari. Credeti ca este corect?
poza de profil
Adrian
Helerea
Ma poate ajuta cineva cu un contact la call center? Am tot sunat la numere de pe site si ce am mai gasit de pe net dar ori nu raspunde nimeni ori nu sunt functionale.
poza de profil
Alina
Cambir
Bună ziua, vreau sa platesc taxele pentru indemnizatia pfa primita in 2020 din grantul masura 1. Nu stiu cum sa procedez. Incarc declatatia unica? Eu taxe platesc pentru ca sunt pfa. Dar pe declarație este trecut cnp-ul. Cum procedez. Multumesc
poza de profil
Alexandru
Vida
Nu am reusit sa incarc valori fractionare (cu virgula), la editarea cheltuielii, pentru "numar bucati" la numarul produselor de pe factura. Este necesar pentru incarcarea facturilor de carburant unde nu avem valori rotunde, spre ex. 65.7 litri motorina. Stie cineva vreo posibilitate?
poza de profil
Dumitru
L
Cum putem incarca facturile ce contin tva diferit, de ex pe factura berea non alcoolica-9% tva , berea cu alcool 19%tva, ce trecem in aplicatie la tva? putem pune o singura valoare , deci automat se calculeaza gresit tva ul avant 2 valori in factura . Cum procedati ?
poza de profil
Valeria
V.
Buna ziua! Pentru completarea raportului de progres in cazul microgranturilor, daca am factura proforma si factura fiscala, cum le incarc pe ambele? Sistemul imi permite sa incarc doar o singura factura. Trebuie sa incarc doar factura fiscala?
poza de profil
Valeria
V.
Buna ziua! Daca in raportul de progres valoarea eligibila difera de valoarea facturii( cu foarte putin- din rotunjire) este vreo problema? Valoarea eligibila a rezultat din inscrierea fiecarei cheltuieli.
poza de profil
Valeria
V.

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri