Redacția StartupCafe.ro
BT Pay înlocuiește drumul la bancă pentru persoanele care doresc să devină clienți ai Băncii Transilvania. Prin intermediul acestei aplicații, deschiderea unui cont curent se poate realiza oricând, în câteva minute. Noii clienți au acces imediat la toate funcționalitățile aplicației și primesc instant, în aplicație, cardul de debit digital și, ulterior, cardul fizic, la una dintre agențiile băncii sau la adresa dorită. Cardul poate fi alimentat fie prin transfer IBAN, fie prin card de altă bancă, adaugat în BT Pay.
„Ca să devii client retail al Băncii Transilvania, o poți face de acum înainte direct prin BT Pay. Aceasta este una dintre cele mai așteptate funcționalități ale super-app-ului nostru, care transformă onboarding-ul într-o experiență 100% online, 24/7. Cu tot ce am construit până acum în ecosistemul BT Pay, clienții găsesc pe telefon ce au nevoie pentru a face banking, precum și răspunsuri la rezolvarea unor nevoi complementare acestuia. În curând, aplicația împlinește 6 ani, ocazie cu care vom comunica detalii despre cum a revoluționat serviciile noastre de retail banking, cum a reușit să construiască comportamente noi și, cel mai important, o adevărată comunitate în jurul său”, declară Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
Recent au fost lansate și alte funcționalități BT Pay, care cresc accesul la servicii bancare online: deschidere de cont de economii, constituire depozite și plăți în valută.
Deschiderea unui cont de economii/constituirea unui depozit
Aplicația se poate descărca din Google Play, App Store și Huawei App Gallery.
Articol susținut de Banca Transilvania.