Claudiu Zamfir

Tot mai mulți antreprenori își verifică partenerii de afaceri, pe Termene.ro, pentru reducerea riscurilor

Thumbnail

Tot mai mulți antreprenori români verifică și monitoriează activitatea partenerilor și a potențialilor partneri de afaceri: instrumentul de business intelligence Termene.ro a avut o creștere de venituri notabilă în prima jumătate a anului 2020, o perioadă marcată de blocaj și restrângeri de activitate în toată economia națională.

Termene.ro, platforma care oferă informații actualizate în timp real despre firmele din România, afirmă că a înregistrat în primul semestru din 2020 o creștere organică de aproximativ 40% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut și estimează un avans al cifrei de afaceri de 40-60% la nivelul întregului an, până la 4 milioane lei.

Portalul de business intelligence face bani din nevoia antreprenorilor de a ști permanent cu cine fac business. Așa se face că Termene.ro a realizat în anul 2019 un profit de 402.767 lei (84.000 de euro), reprezentând o marjă de 13% din cifra de afaceri. Pentru 2020 prognoza marjei este de 10-15% deoarece vor fi continuate investițiile în dezvoltare, marketing și vânzări.

Numărul de utilizatori Termene.ro a crescut  în ultimul an și a ajuns la 66.800 de firme la sfârșitul primului semestru din 2020. Tot mai mulți clienți au acces la produsele și modulele platformei Termene.ro și beneficiază de date sigure, accesibile, complete și actualizate. Numărul de angajați ai Termene.ro a ajuns la 29 specialiști în prezent.

Dacă până acum contul gratuit oferea firmelor acces la: 1. Verificare firme din România, 2. Monitorizare gratuită a propriei firme , 3. BizZilla - cea mai rapidă și complexă bază de date cu informații actualizate despre companiile din România și 4. RedBill, soluția care ajută prin recuperarea facturilor neîncasate la termen, în noul pachet Info Protect sunt adaugate datele de contact oficiale, înregistrate în sursele publice, bilanțul companiei pe ultimii 10 ani, Certificat de stare de urgență Stare "IMM Invest" și statistici portofoliu clienți.
 
În ultimul an, Termene.ro și-a accelerat creșterea și s-a extins printr-o serie de parteneriate strategice alături de mari companii prezente pe piața românească:

  1. Portalul de business intelligence a lansat în parteneriat cu Deloitte România aplicația PartnerSCAN, care permite companiilor evaluarea partenerilor de afaceri din punctul de vedere al riscului fiscal.
  2. Alături de KRUK România a fost lansată o soluție automatizată pentru transmiterea în colectare a facturilor neîncasate, dedicată în principal antreprenorilor.
  3. A fost implementat parteneriatul cu TBI Bank prin care companiile care folosesc Termene.ro pot accesa un împrumut pentru business direct din cadrul platformei.
  4. În parteneriat cu SmartBill a fost lansat serviciul de monitorizare zilnică a statutului fiscal al partenerilor.

“Chiar dacă 2020 este un an cu multe incertitudini economice, evoluția noastră este în creștere în principal datorită automatizării proceselor de business, stabilității produsului propriu și mai ales se văd rezultatele investițiilor realizate în marketing. Imediat cu apariția contextului creat de pandemia Covid-19, am investit în tehnologie, parteneriate și marketing. Spre exemplu, ne-am dublat investițiile în marketing și suport tehnic în ultimele șase luni”, a declarat Adrian Dragomir, cofondator Termene.ro.

Termene.ro este o companie înființată în anul 2014 din dorința de a permite firmelor identificarea oportunităților de afaceri și evaluarea corectă a riscurilor. Peste 60.000 de companii au acces zilnic la platforma care oferă informații actualizate în timp real despre datele financiare și juridice ale firmelor din România.

 

Parallax

Vizualizari
1251
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri