Smile Media

Noi trenduri în industria de înfrumusețare - WebPR

Thumbnail

Industria Beauty este în continuă creștere, cererea de servicii este pe un trend ascendent însă diferența se face printr-un mod eficient de administrare a afacerii și printr-o bază de clienți stabilă și satisfacută de serviciile prestate. Calendis, aplicația prin care s-au făcut în ultimul an aproximativ 90.000 de programări la servicii de coafor, barbershop, machiaj și cosmetică arată că afacerile din domeniul beauty au de câștigat prin implementarea aplicațiilor ce le permit o gestiune mai bună a programărilor și clienților și prin modul ușor prin care clienții îți pot programa vizitele.

Saloanele de înfrumusețare sunt un domeniu business în continuă creștere și totodată un domeniu foarte competitiv. E un sector în care atenția față de client primează în orice minut al interacțiunii cu salonul. Până la urmă clienții lor, în momentul în care ies pe ușa salonului, devin o reclamă vie a talentelor specialiștilor beauty.

Trendurile ultimilor ani au readus barba și mustața în prim-plan, iar necesitatea pentru calitate și rafinament a acestor tipuri de servicii a crescut, făcând mai mult decât oportună revenirea barber shop-urilor. În sfârșit bărbații se pot bucura de servicii executate de adevărați bărbieri, într-o atmosferă cât se poate de masculină.

Apariția barber shop-urilor s-a produs și în România, unde conceptul a întâlnit un public deschis, curios și care se respectă.

În București sunt peste 20 de astfel de locuri, în Cluj-Napoca 7, în Constanța 5, în Timișoara 5, și se regăsesc în fiecare dintre orașele mari din țară.

Cum ajută Calendis afacerile din domeniul înfrumusețării

Calendis vine în ajutorul saloanelor prin sistemul complet de gestionare a programărilor și prin posibilitatea de programare online la diferite servicii, astfel se eliberează recepția de programările telefonice pentru a se putea ocupa cu maximă atenție de clienții din salon.

Stresul căutării unui loc liber la un salon este redus și pentru clienți, ei având la dispoziție platforma www.calendis.ro și aplicația mobilă Calendis pentru a se programa rapid.

De asemenea, atât saloanele pot trimite notificări SMS sau pe email cât și clienții pot opta să primească aceste notificări pentru a limita numărul întârzierilor sau programărilor ratate în special în perioadele solicitante.

Provocarile saloanelor de înfrumusețare

În urma analizei ultimului an de date obținute prin Calendis Business, aplicația completă de programări, se observă anumite perioade de creștere a programărilor pentru aceste servicii. Începând cu lunile de primăvara, numărul de programări începe să crească și multe saloane devin ocupate cu gestiunea programărilor.

Missing media item.

Thumbnail

Sezonul estival cât și evenimentele specifice anotimpului, cum ar fi cocktailuri, evenimente business, festivaluri sau nunți, contribuie la creșterea numărului de rezervări. Perioada februarie-iulie este extrem de solicitantă și puținele momente de respiro sunt date de perioada Paștelui și luna august, când mulți clienți ai saloanelor aleg să-și ia concediu.

Un număr mare de programări telefonice, posibile suprapuneri sau întârzieri cresc stresul personalului din salon. Având atenția distribuită în atâtea direcții, devine dificil să te ocupi de clientul prezent în salon și aceste situații vor crea la o experiență nesatisfacătoare.

Top servicii beauty

În perioada iunie 2017 - mai 2018, prin Calendis Business s-au facut aproximativ 90.000 de programări pentru servicii de înfrumusețare.

Serviciile beauty cu cea mai mare căutare sunt serviciile de coafor. Clienții pentru aceste servicii sunt în special de sex feminin.

Missing media item.

Thumbnail

Faptul că barbershop-urile au devenit un model de business viabil și profitabil e confirmat de faptul că ele ocupă locul doi ca număr de programări. Din ce în ce mai mulți bărbați aleg o suită de servicii complete care includ, pe lângă tradiționalul tuns și aranjat al bărbii, și diverse tratamente cum ar fi masaj capilar, bărbierit cu brici, styling și masaj facial.

Serviciile de cosmetică ocupă locul trei, însă în acest sector de servicii intră diverse tratamente faciale, epilare și machiaj. În multe cazuri aceste servicii sunt la pachet cu servicii mai utilizate precum cele de coafor. De altfel, 20% din programările pentru servicii beauty sunt pentru servicii multiple sau tratamente complexe.

Fidelizarea clienților

Într-un domeniu atât de competitiv, o bază stabilă de clienți și abilitatea de a atrage constant clienți noi este un factor critic de succes. Clienții „vechi” vin pentru atmosferă, servicii constante sau îmbunătățite și modul în care sunt tratați ca fiind „de-ai casei”. Pentru aceștia, ai posibilitatea în Calendis Business de a crea oferte personalizate și de a oferi ceva surprinzător clienților dragi.

Pentru clienții noi, saloanele au ocazia să îi atragă cu abonamente diverse care se pot defini în aplicația Calendis Business. Abonamentele pot conține unul sau mai multe servicii, număr de intrări și valori pentru a evidenția prețurile preferențiale. De asemenea, se pot seta programări recurente pentru clienți pentru a-i scuti de riscul de a nu găsi un loc liber.

Calendis Business vine în ajutorul businessurilor din domeniul beauty preluând sarcini care sunt consumatoare de timp, lăsând mai mult loc dezvoltării unei relații excepționale cu clienții.

Parallax

Vizualizari
2372
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.436
Just for testing :

interaction: 0.86

popularity: 0.46

publishing: 2.89

expertise: 0.08

rating: 1.436

Content Marketing
SmileMedia nu ofera doar campanii. Functionam ca un digital newsroom capabil să creeze conținut de orice tip: grafic, text, foto, audio sau video.
Articole publicate : 1, 357
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri