SASE LUCRURI pe care sa le faci pentru a-ti gestiona mai bine angajatii
Utilizator neî… (neverificat)

SASE LUCRURI pe care sa le faci pentru a-ti gestiona mai bine angajatii

Imagine principala
SASE LUCRURI pe care sa le faci pentru a-ti “administra” mai bine angajatii

Multi antreprenori traiesc cu iluzia ca nimeni nu poate face lucrurile din firma mai bine ca ei, mai ales ca ei sunt cei care au avut viziunea si tot ei suporta pierderile in caz de esec. Prin urmare, se implica in orice executie si in fiecare decizie. Insa acest tip de comportament este enervant si scade productivitatea angajatior, potrivit unui studiu din 2011. Mai exact, 68% dintre angajati spun ca acest tip de atitudine si implicarea exagerata ii demotiveaza.



Ce faci pentru a-ti administra mai bine angajatii? Potrivit antreprenorarei Nellie Akalp, fondatoarea unei companii care ofera asistenta antreprenorilor la inceput de drum, sunt sase lucruri pe care trebuie sa le faca un manager.



Angajeaza oamenii potriviti. E mult mai simplu sa le dai angajatilor mai multe responsabilitati daca in echipa exista persoane care sa-si asume deciziile si care pot fi trase la raspundere. Sfatul ei este sa cauti nu doar oameni inteligenti si muncitori, ci si oameni proactivi, care-si doresc sa rezolve singuri potentialele probleme.



Transmite-le clar asteptarile tale. Daca asteptarile tale nu sunt transmise clar, angajatilor le va fi greu sa lucreze independent. Explica-le care e scopul final, cine e responsabil si care sunt termenele limita. Daca te numeri printre cei care “salveaza ziua”, asigura-te ca angajatii trebuie sa inteleaga ca gasirea solutiilor este treaba lor. Daca apare o problema, sa vin si cu potentiale solutii de rezolvare.



Foloseste-te de uneltele oferite de tehnologie. Cei mai multi dintre subalterni sunt stresati atunci cand seful sta in spatele lor, intrebandu-i constant in ce stadiu se afla diverse sarcini. Foloseste o platforma online pentru a urmari stadiul proiectelor pentru a evita sentimentul de teama fata de sef ce ar putea sa apara in randul unora dintre ei.



Ramai implicat. Sa imparti responsabilitatile oamenilor din echipa nu inseamna ca, automat, incepi sa ii ignori, ci ar trebui sa continui sa te implici mai ales pentru a-i sprijini si pentru a-i sfatui atunci cand sunt in impas ori au neclaritati. Intreaba-i cum se simt si daca poti sa faci ceva pentru a le face munca mai usoara. Nu uita sa stabilesti intalniri cu echipa pentru a urmari progresul si pentru a colabora pe potentiale solutii.



Rasplateste lucrurile facute din propria lor initiativa. E normal sa-ti doresti angajati implicati, responsabili si care fac lucruri din proprie initiativa, dar pentru a-i motiva, ideal ar fi sa le recunosti meritele si sa-i rasplatesti, fie ca e vorba de un bonus salarial, fie ca sunt zile suplimentare de concediu sau un voucher la un restaurant. Nu uita sa le multumesti.



Analizeaza si invata. Ia-ti cateva minute, in fiecare saptamana, si analizeaza modul in care interactionezi cu angajatii, daca te-ai implicat prea mult sau prea putin, in ce fel si daca le-ai afectat productivitatea sau daca chiar era necesar sa vii tu cu solutii. Invata din experienta fiecarei saptamani. Pentru a scala afacerea, iti trebuie, pana la urma, angajati competenti, motivati si fericiti.

Parallax

Vizualizari
116
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings