Claudiu Zamfir

Se redeschid spațiile de lucru în comun Impact Hub, din București, cu măsuri anti-COVID

Thumbnail

Impact Hub Bucharest se redeschide, începând de luni, 18 mai, după două luni de adaptare „la o nouă realitate și lucrul de acasă”, anunță spațiile de lucru în comun pentru startup-uri, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro.

Impact Hub îsi reia pe deplin activitatea în toate cele trei locații din București:

  • Impact Hub Universitate,
  • Impact Hub Timpuri Noi,
  • Impact Hub Floreasca.

„Membrii comunității vor avea acces la spații de lucru sigure și la servicii care să le ofere confort în business, în conformitate cu regulile stabilite de autorități”, precizează sursa citată.

Birourile vor fi deschise permanent, ca și până acum, și sunt disponibile pentru vizitatori de luni până vineri, în intervalele 9-18.

Cele 3 spații în sistem co-working se redeschid pe aceleași suprafețe, dar numărul statiilor de lucru a fost reduse în aceeasi încăpere pentru a respecta distanță fizică recomandată.  

Impact Hub enumeră măsurile luate pentru a crește nivelul de securitate și confort:

  • Acces sigur în clădire prin sisteme de check-in și de screening obligatorii la intrarea în spații;
  • Dispozitive cu produse pentru dezinfectare a mâinilor instalate în punctele cele mai expuse traficului;
  • Distanță minimă între birouri, de 1,5 metri;
  • Curățarea frecventă a spațiilor și dezinfectarea completă a biroului în fiecare săptamână;
  • Introducerea elementelor touch-free în spațiile de birou si de socializare pentru a reduce cât mai mult contactele multiple.

De asemenea, spațiile de co-working anunță că a introdus măsuri în sprijinul antreprenorilor rezidenți:

  • O mai mare flexibilitate a duratei contractuale pentru clienți: fără durată minimă în cazul abonamentelor individuale in zonele de open space; durata de minimum 1 an în cazul contractelor pentru birouri private;
  • O mai mare flexibilitate a tipului de abonament: “plătești ce consumi”, ceea ce permite o planificare mai ușoară a activității, a numărului de ore și de oameni, și o eficientizare a costului;
  • Gestionarea problemelor administrative prin facturi lunare, implementarea de costuri fixe cu toate serviciile necesare incluse.  

„Lucrăm împreună cu partenerii noștri pentru a găsi cele mai bune soluții, mitigăm situația dată cu starea de alertă. De asemenea, pentru ca antreprenorii să aibă mai mult timp pentru propriul business, gestionăm toate problemele logistice si administrative prin abonamente flexible și evenimente de interes. Ne propunem să susținem un mediu de lucru cât mai sigur, o comunitate deschisă, idei creative și spiritul colaborativ”, a declarat Vlad Craioveanu, Managing Partner Impact Hub Bucharest.

Impact Hub Bucharest este organizația ce susține dezvoltarea antreprenorială a inițiativelor cu impact pozitiv în societate în cadrul unei comunități globale. Vei găsi aici spații de lucru colaborative, programe de dezvoltare și incubare a afacerii, conferințe și evenimente, precum și opțiuni de finanțare prin crowdfunding. Prezentă în București din 2012, organizația face parte din rețeaua globală Impact Hub cu prezențe fizice în peste 100 de locații de pe 5 continente.
               

Parallax

Vizualizari
353
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri