Redacția StartupCafe.ro

VIDEO De ce sunt importante recenziile în HoReCa. Constatările lui Mariciu la locurile premiate cu Recenzia de Aur Google 2022

Mariciu la Podcastul Antreprenorilor vorbind despre Recenzia de Aur Google 2022

Vlogger-ul de lifestyle Mariciu povestește la Podcastul Antreprenorilor, pe StartupCafe.ro despre experiența sa pe traseul celor 24 de hoteluri, restaurante și cafenele premiate de Google cu trofeul Recenzia de Aur 2022.

Podcastul antreprenorilor, cu Mariciu, pe scurt

  • Am condus peste 4500 de kilometri cu o mașină electrică. A fost chiar o provocare să conduc atât de mult prin țară. 

  • Eu am fost one man show: eu am condus, eu am filmat, eu am dat premiile câștigătorilor și da, am acoperit toată țara. 

  • Dacă te uiți pe harta celor de la Google, pe site-ul lor, o să vezi că toată țara e acoperită. 

Hoteluri, Restaurante, Cafenele, premiate cu Recenzia de Aur Google, în 2022

  • Povestea începe în 2021, atunci au venit oamenii de la Google către mine. Atunci am fost mai mulți creatori de conținut în această campanie. 

  • Pe scurt, poveste a fost: creatorul de conținut se duce oferă trofeul (n.r. - Recenzia de aur Google) și face și conținut de acolo, de la fața locului. 

  • Au venit la mine cu un set de livrabile, iar eu le-am propus să facem și video, pentru că acolo mă exprim cel mai bine. Și mi s-a părut foarte interesantă povestea. 

  • Anul trecut mi se pare că am avut vreo 6 locații și mi s-a părut interesant să merg acolo, să surprind emoția celui care primește premiul, efectiv să arăt locul, să mănânc mâncare de acolo, să beau cafeaua de acolo. Mai ales că eu asta fac, parte din conținutul meu”. 

  • Am ajuns în 8 restaurante, 8 cafenele și 8 hoteluri din țară iar imaginea antreprenorului român care a primit premiile astea este, în general, este afacerea lui. O afacere fie de familie, fie el singur se ocupă acolo, e la fața locului în permanență. 

  • Cu excepția a 2 locații, am întâlnit patronii care sunt zi de zi acolo și au grijă ca totul să meargă așa cum își doresc ei. 

  • Cred că ăsta este factorul comun, implicarea directă și obsesia frumoasă, pasiunea pe care o au pentru kraft-ul lor. Cred ăsta este factorul comun al tuturor”.

  • Mi-a plăcut foarte multă, în Deltă, Lebada Luxury Resort & Spa. E investiție imensă, niște multe milioane de euro…Acolo, se văd banii investiți, atât în cum arată locul, în pregătirea personalului. 

  • Dar, exceptând Lebăda, mi-a plăcut foarte mult la Grădinile Romane, pe malul lacului Bicaz. La fel, e un business de familie, în urmă cu 5-6 ani acolo era un maldăr de pământ și astăzi e un loc care arată zici că ești în Italia. 

  • În Câmpul Muscel, la fel, o afacere de familie. Băiatul a preluat de la părinți businessul și și-a lăsat el amprenta. A făcut, la demisol, un pub și are un vibe de pub englezesc. 

  • Toate locurile unde am fost au particularitățile lor și mi-a făcut-o deosebită plăcere să ajung în fiecare; fiecare, parcă, nu s-a asemănat unul cu celălalt.

 

Vezi versiunea integrală a Podcastului Antreprenorilor și află: 

  • ce alte locuri premiate i-au mai plăcut lui Mariciu și de ce;

  • ce impact au recenziile clienților asupra patronilor cu afaceri din HoReCa;

  • un exemplu de implicare a angajaților în promovarea online a restaurantului/cafenelei;

  • povestea unei afaceri sociale - o cafenea din Cluj-Napoca;

  • sfaturile lui Mariciu pentru antreprenorii care doresc să se promoveze cu video

Parallax

Vizualizari
553
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.586
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 0.91

publishing: 3.1

expertise: 0.07

rating: 1.586

Articole publicate : 895
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri