Sergiu Băbășan

10 motive ca să alegi Magento pentru magazinul online

Thumbnail

Coca-Cola, Ford, Jaguar, Hermès, Christian Louboutin, BVLGARI, Nike, Olympus, Land Rover, Nespresso, Honeywell, Nestlé. Sunt șanse foarte mari să recunoști (aproximativ) toate brandurile pe care le-am menționat, însă probabil te întrebi de ce am început acest articol enumerând aceste companii extrem de populare la nivel global.

Ei bine, avem o întrebare pentru tine: pe lângă notorietatea lor, ce altceva crezi că au în comun aceste branduri? Răspunsul: magazinele lor online sunt construite pe platforma Magento.

De fapt, mai mult de un sfert din toate site-urile de comerț electronic din întreaga lume folosesc această platformă de eCommerce, așadar nu este de mirare că unele dintre cele mai mari companii internaționale au ales Magento ca partener de încredere.

În continuare, vom descoperi împreună principalele motive pentru care recomandăm platforma Magento pentru oricine dorește să își deschidă un magazin online.

Coca-Cola - Magazin online pe Magento

1. Securitate sporită

Baza platformei Magento este actualizată în permanență de numeroase echipe de programatori, scopul principal fiind ca aceștia să se asigure că în orice moment utilizatorii folosesc o soluție extrem de sigură.

Atunci când cumpărătorii fac achiziții online, aceștia sunt nevoiți să împărtășească anumite date personale magazinului online respectiv. Din acest motiv, alegerea unei platforme care pune securitatea datelor pe primul loc este extrem de importantă, deoarece te va ajuta să stabilești o relație de încredere cu potențialii clienți.

Ultimii ani au fost marcați de atacuri cibernetice mai intense, apariția atacurilor de tip ransomeware și de breșe de securitate chiar în cadrul unor companii sau organizații mari. În acest context, securitatea site-urilor a devenit un subiect cu atât mai important și un aspect care nu poate fi neglijat de proprietarii de magazine online.

2. Flexibilitate

Magento este o platformă care se pretează de minune atât afacerilor mici, cât și companiilor foarte mari. Fie că vrei să vinzi doar câteva zeci de produse sau câteva mii, această soluție eCommerce reprezintă cu siguranță alegerea ideală, deoarece magazinul tău online construit pe Magento va crește odată cu tine.

Funcționalitățile pe care le oferă, de la module până la integrări, sunt extrem de flexibile, astfel că te vei putea adapta cu ușurință oricărei provocări, indiferent de viteza de creștere a magazinului tău.

Fie că vinzi produse virtuale, downloadabile, configurabile, personalizabile sau vinzi en-gros către alte companii, Magento este soluția potrivită, fiind pretabilă pentru orice model de business. 

3. Acoperă orice nevoie

Unul dintre cele mai importante aspecte de care trebuie să ții cont atunci când faci alegerea platformei de eCommerce îl reprezintă potențialul de a-ți acoperi orice nevoie legată de dezvoltarea magazinului.

Fie că ne referim la numărul de produse pe care vrei să le urci pe site, tipul de plăți online disponibile, design, culori și fonturi folosite, modul de afișare a produselor, integrarea cu marketplace-uri, sisteme de facturare și ERP sau alte aspecte, Magento este o platformă ce se poate customiza cu ușurință, în funcție de nevoile tale.

Magento permite personalizarea în detaliu a fiecărui aspect al magazinului online. Așadar, poți crea o experiență unică și memorabilă pentru clienții tăi, care să fie adaptată brandului și stilului afacerii tale. Tocmai de aceea, piața de eCommerce din care faci parte nu contează în acest caz, deoarece nivelul de personalizare este atât de avansat încât te poate ajuta să creezi experiențe potrivite în funcție de profilul audienței tale.

4. Numeroase funcționalități

Magento cuprinde numeroase funcționalități care sunt incluse standard în platformă, de la administrarea produselor, comenzilor și a conținutului la instrumente avansate de marketing și promoții.

Dacă ai nevoie de funcții suplimentare față de cele native Magento, ai șanse mari să găsești un modul gata să-ți răspundă așteptărilor în markeplace-ul Magento, cel mai mare marketplace de aplicații de eCommerce din lume. Marketplace-ul de aplicații are în prezent peste 3800 de module și extensii disponibile pe mai multe categorii precum plăți, livrare și efulfillment, optimizarea conversiei, extensii catalog, soluții de marketing sau suport clienți.

Nike - Magazin online pe Magento

Comert Online Nike

5. Se pliază în comerțul online B2B

Se vorbește mult de beneficiile Magento în B2C, însă această platformă poate fi folosită fără nicio problemă și în B2B. Cumpărătorii B2B vor în principiu să aibă parte de o experiență online care să fie facilă și intuitivă, așa cum este cazul în B2C.

Magento oferă funcții cu ajutorul cărora poți personaliza experiența utilizatorilor B2B de la grupuri de clienți, la promoții avansate pe diverse segmente sau opțiunea multi-store. De exemplu, poți avea mai multe tipuri de clienți, iar fiecare segment să vadă produse sau prețuri diferite. Mai mult, din aceeași interfață ai posiblitatea să administrezi mai multe magazine, așadar poți opta să ai un magazin dedicat pentru clienții persoane fizice și un magazin dedicat pentru companii în care să ai strategii diferite de vânzare și marketing.

Mai mult decât atât, Magento oferă performanță și stabilitate, însă fără a avea costuri ridicate.

6. Integrare ușoară cu furnizori de servicii

Orice magazin online are nevoie să facă integrări cu anumiți furnizori de servicii, precum: plăți online, curierat, comparatoare de prețuri, marketplace-uri, facturare & ERP, rețele sociale, marketing, marketing afiliat, remarketing, raportare și altele.

Partea bună este că Magento transformă toate aceste integrări într-un proces extrem de ușor care nu îți va da bătăi de cap, iar tu vei putea răspunde cu ușurință nevoilor audienței tale.

7. Optimizarea SEO și viteza de încărcare

Platforma Magento este cunoscută pentru soluțiile avansate de SEO și optimizarea pentru dispozitive mobile. Magento este la zi cu cei mai noi factori de ranking SEO, oferă posibilitatea editării url-urilor, meta-descrierilor și a altor informații meta pentru motoarele de căutare. Aceste informații pot fi setate la nivel de pagină, categorie și produs, prin urmare ai control absolut asupra informațiilor pentru motoarele de căutare.

Viteza rapidă de încărcare a paginilor a devenit o misiune pentru cei de la Magento, așadar este unul dintre punctele foarte ale platformei, site-urile pe Magento încărcându-se rapid atât pe desktop cât și pe dispozitive mobile. Cu cât viteza este mai mare, iar consumatorii nu trebuie să aștepte și să-și piardă răbdarea, cu atât vânzările vor fi mai mari, iar procentul comenzilor ratate va fi mai scăzut.

8. Scalabilitate

Potrivită pentru orice tip de business, Magento acomodează cu succes de la zeci la milioane de produse într-un magazin online. Nici perioadele cu fluctuații de trafic (sărbători, Black Friday, campanii cu influenceri etc.) nu mai trebuie să te preocupe, platforma gestionează ușor vârfurile (spike-uri) de vizitatori și comenzi.

9. Dezvoltare pe piața internațională

Ford - Magazin online pe Magento

Magazin Online Ford Magento

Avantajul principal al comerțului online față de cel offline este înlăturarea barierei ridicate de locație. Acum orice brand se poate extinde în afara zonei în care are prezența fizică, își poate face cunoscute produsele unei audiențe internaționale și își poate crește vânzările extinzându-se în alte țări.

Cu Magento e ușor să vinzi internațional deoarece ai opțiunile de multi-limbă, multi-valută și chiar multi-store. Comercianții pot alege să aibă același magazin în mai multe limbi, permițând plăți în mai multe valute și pot lista un număr nelimitat de produse. Dintr-o singură interfață, aceștia pot administra activitatea pentru fiecare țară în care activează și pot integra diferite soluții de plată, curierat sau marketing. Cu opțiunea multi-store poți administra chiar mai multe magazine, cu nume de domenii diferite, dintr-un singur panou de administrare.

Așadar, nu e de mirare că braduri mari precum Ford, Nike, Coca-Cola sau Hermes au ales să-ți dezvolte magazinul online cu Magento.

10. Poți construi orice site de comerț online pe Magento

Fiind gândită și creată special pentru comerț online, platforma Magento răspunde foarte bine oricăror nevoi. Așadar se pot construi atât magazine online foarte complexe, cu cerințe complexe sau foarte multe produse, cât și magazine medii sau mici care doresc să aibă în spate o soluție eCommerce puternică, care să le permită să scaleze.

Concluzie

Alegerea unei platforme de eCommerce pe care te poți baza în orice situație este un aspect esențial în construirea unui magazin online de succes. Așa cum am văzut în acest articol, Magento poate răspunde oricărei provocări și este un partener de drum lung în care poți avea încredere.

Din acest motiv, am construit Blugento pe fundația solidă a platformei Magento, fapt care ne ajută să oferim o soluție ultra-performantă cu ajutorul căreia îți poți dezvolta afacerea și vinde mai mult.

Dacă vrei să afli mai multe despre deschiderea unui magazin online, lasă-ne un mesaj pe această pagină, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp pentru a-ți oferi toate informațiile de care ai nevoie.

Parallax

Vizualizari
240
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.604
Just for testing :

interaction: 1.25

popularity: 3.33

publishing: 1.72

expertise: 0

rating: 1.604

E-commerce
Articole publicate : 2
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri