Magazin online de jucării: Câţi bani cheltuie părinţii pe jocuri pentru copii şi ce cumpără - Afaceri - StartupCafe.ro
Raluca Abrihan

Magazin online de jucării: Câţi bani cheltuie părinţii pe jocuri pentru copii şi ce cumpără

Thumbnail

Diversitatea magazinelor și multiplele opțiuni disponibile sunt atractive pentru părinții români, însă bugetul alocat lunar de aceștia pentru jucăriile copiilor depășește rareori suma de 100 lei, arată un studiu realizat de un magazin online de jucării. Iată ce jucării caută părinţii pentru copii lor şi pe ce criterii le aleg.

În România peste 70,5% dintre părinți aleg să cumpere jucării pentru copiii lor atât din magazine fizice, cât și online. Acest aspect, cât și alte obiceiuri de cumpărare ale părinților în ceea ce privește jucăriile pentru copii, reiese dintr-un studiu efectuat de magazinul online JucariaVesela.ro pe un eșantion de 398 de persoane.

Doar 34,2% dintre părinți cumpără lunar jucării pentru copiii lor în valoare de 100-300 lei și doar 22,8% dintre aceștia aleg să nu limiteze bugetul.

În general, părinții nu se limitează la un număr de jucării lunar, ci mizează pe instinct alegând ori de câte ori consideră că au găsit ceva drăguț sau educativ pentru copilul lor. 59,1% dintre respondenți spun că țin cont de anumite tendințe/concepte atunci când aleg jucăriile celor mici, printre preferințe numărându-se jucăriile educative Montessori și Waldorf. La polul opus, 51,7% au declarat că aleg jucăriile copiilor ținând cont de funcționalitatea acestora.

Părinții români susțin că cel mai important aspect atunci când aleg jucăriile copiilor este calitatea materialului. 88,3% dintre aceștia susțin că sunt atenți ca acestea să nu conțină substanțe toxice, ftalați, clor, solvent, în timp ce doar 7,4% verifică dacă jucăria este un produs original al brandului ales.

Întrebați dacă copilul lor folosește un smartphone, 94,6% dintre părinții români au declarat că nu au cumpărat momentan unul, copiii de până la 6-7 ani preferând mai degrabă activitățile în aer liber (78,2%), urmați de cei care optează mai degrabă pentru jucăriile tradiționale în locul jocurilor pe telefon sau tabletă (38,6%).

Thumbnail
Thumbnail

 

Thumbnail
Parerea ta despre articol
Vizualizari
973
Conţinut
Adauga comentariu
poza de profil
Nicu
Buculei
Intre esantionul mic de cumparatori si oferta limitata a magazinului, studiul este tare nereprezentativ.

Atrage clienți noi

Google AdWords Express

Primești 200 de lei bonus pentru promovare online.