Raluca Abrihan

Comenzi de mâncare în perioada de criză: Restaurantele pot livra cu propriii angajați printr-o aplicaţie

Thumbnail

Aplicaţia de livrări la domiciliu Glovo propune un nou model de livrare, prin care restaurantele şi cafenelele pot să trimită comanda clienţilor cu propriii angajaţi. Iată cum va funcţiona acest nou tip de serviciu care ar putea veni în sprijinul afacerilor din HoReCa.

Măsurile adoptate de Grupul de Comunicare Strategică, prin care s-a suspendat activitatea în locație a companiilor care operează în domeniul HoReCa, au afectat multe din business-urile locale, care au fost nevoite să se reorganizeze, astfel încât să rămână funcționale în noile condiții, pentru a depăși această perioadă și pentru a-și păstra angajații - anunţa Glovo printr-un comunicat.

“Considerăm că în această perioadă cele mai importante lucruri sunt colaborarea și sprijinul reciproc cu restaurantele, iar Glovo oferă suport prin consultanță în adaptarea meniurilor pentru zona de livrări, dar mai ales prin posibilitatea adoptării modelului nostru de business Marketplace, pe care potențialii parteneri din HoReCa îl pot folosi pentru a-și optimiza afacerile și pentru a-și păstra angajații”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Spre deosebire de opțiunea de livrare prin curierii parteneri Glovo, agreat de majoritatea restaurantelor partenere, modelul Marketplace vine cu alte avantaje pentru business-uri. Spre exemplu, acesta le permite restaurantelor să-și folosească propriii angajați pentru livrare dacă acest lucru îi avantajează mai mult decât să-i angajeze în activitatea de aprovizionare sau preparare a comenzilor.

Restaurantele pot gestiona foarte ușor comenzile, adresele de livrare ale clienților, aria în care doresc să fie vizibile, taxele de livrare în funcție de valoare comenzii sau distanțele. Mai mult, acestea pot gestiona activități direct din aplicație precum meniul, programul, rapoarte detaliate despre cele mai vândute produse, cele mai bune intervale pentru comenzi și multe altele. Nu în ultimul rând, restaurantele au la dispoziție un help-center ce poate rezolva rapid problemele și cerințele utilizatorilor.

“Vom verifica toate restaurantele care vor să intre în aplicație că se încadrează în standardul de calitate astfel încât comenzile să fie livrate individual, într-un timp cât mai scurt pentru clientul final, dar totodată respectând și ultimele reguli de protecție și siguranță”, a mai adăugat Victor Răcariu.

Parallax

Vizualizari
7790
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri