Întreb BT. BT Store – soluţii non-bancare pentru antreprenori. Ebriza: Soluția potrivită pentru gestiunea şi digitalizarea fluxurilor de business.

Thumbnail

Un antreprenor în IT, reprezentant Ebriza și un analist bancar de afaceri participă marți 13 noiembrie 2018, de la 11.00, la o nouă întâlnire online din seria Întreb BT și răspund la întrebări ale antreprenorilor legate de soluţiile non-bancare din BT Store.

Cei doi specialiști vor explica ce soluții au antreprenorii pentru o mai bună gestionare a afacerii, prin software-ul dezvoltat de Ebriza şi importanţa unui hub de soluţii non-bancare destinate antreprenorilor.

Întâlnirea s-a încheiat. Citește răspunsurile specialiștilor la finalul articolului!

Teme de discuție la Întreb BT

  • Cum poate un soft ca Ebriza să ajute în digitalizarea business-ului?

  • Cum simplifică un soft ca Ebriza gestiunea unui business din industria HoReCa?

  • Ce soluții găsesc, mai exact, antreprenorii în BT Store?

  • Cât de important e pentru un antreprenor să aibă cont într-un hub de soluții digitale?

  • Ce beneficii ai dacă optezi pentru soluția Ebriza din BT Store?

Invitați la întâlnirea online:

Letiţia Mihăilescu, Analist Business, Banca Transilvania. Letiţia are peste 10 ani de experiență în Banca Transilvania și se ocupă de extinderea serviciilor digitale către subsidiarele băncii şi către liniile de business BT, acolo unde digitalizarea serviciilor poate genera valoare adăugată serviciilor oferite.

Alex Mareş, CEO şi co-fondator Ebriza. Alex este programator de profesie, având peste 15 ani de experienţă în domeniu. După ce a fost antreprenor în domeniul HORECA, şi-a data seama cât de important este un software pe care îl poţi accesa de oriunde, unul Plug-and-play, simplu, care să ţină locul unor poziţii în firma pe care tu, ca şi nou antreprenor, nici nu ştii că ar trebui să existe. Aşa a ajuns să înfiinţeze Ebriza.

Alex explică de ce e important să fii la curent cu noile noile schimbări fiscale și, ca antreprenor, să-ți poți fi permanent, chiar de la distanță, conectat cu datele esențiale ale afacerii tale.

Toți comercianții din România trebuie să achiziționeze o casă de marcat cu jurnal electronic. Cu orice schimbare vin și o groază de probleme. Ce casă de marcat să aleg? Sunt stocuri? Care sunt costurile? Care este procedura legală? De cele mai multe ori, toate aceste probleme sunt lăsate pe ultimul loc. 

Tot în acest moment, sau după achiziționarea unei case de marcat, îți dai seama și de modul în care se operează cu un astfel de aparat. Adesea, este foarte complicat, neintuitiv și îți mănâncă o groază de timp. 

Ai nevoie de un tehnician să instaleze casă de marcat, să o configureze și, dacă ai orice problemă pe parcurs, trebuie intervenție umană. Timpul de vânzare direct pe casă de marcat este extraordinar de mare. 

Nu mai vorbim că raportările de stocuri sau vânzari din casă de marcat sunt aproape inexistente sau foarte greu de descifrat pentru un proaspăt antreprenor.

Am creat Ebriza pentru că dorim să simplificăm toate aceste procese pentru ca tu, antreprenorule, să te poți concentra pe business-ul pe care îl ai, explică Alex Mareș. 

La întâlnirea online îți explicăm cum poți accesa Ebriza - un serviciu (SaaS) gratuit - pe orice dispozitiv cu sistem de operare iOS, Windows sau Mac. Iată, de pildă, doar câteva avantaje:

  • Odată accesat în rețeaua locației business-ului tău se conectează automat la casă de marcat. 

  • Toate informațiile afacerii tale sunt în cloud, în contul tău securizat Ebriza. 

  • Indiferent ce casă de marcat alegi, printarea se va face cu ușurință fără să fii nevoit să configurezi nimic pe aceasta.

  • Poți să ai oricâte case de marcat dorești, bonurile tale fiscale se vor printa la casa de marcat corectă.

  • Ai raportările legate de vânzări în contul tău Ebriza și nu ești dependent de casa de marcat. Le poți accesa de oriunde ai acces la internet, de pe orice dispozitiv. Toate acestea gratuit!

Inevitabil, afacerea ta va crește mai repede sau mai târziu. În acel moment vei avea nevoie de alte informații sau vei avea nevoie să te conectezi cu alte servicii care să te ajute. Ebriza vine în întâmpinarea ta cu un Marketplace (App store) și te lasă pe tine să alegi acel moment.

  • Dacă decizi că ai nevoie de gestiune în timp real poți instala aplicația de Gestiune.

  • Când decizi că vrei să te conectezi cu agregatori că și HipMenu instalezi aplicația HipMenu și toate comenzile clienților tăi intră direct în POS-ul Ebriza.

  • În Marketplace poți găsi aplicații de Clienți, Marketing, Alerte, Registru de casă, Statistic, Rezervări etc.

Află, așadar, cum te poate ajuta o soluție digitală inteligentă să îți poți controla mai atent afacerea - un restaurant, o cafenea, un bistro - fără să fii tot timpul acolo, la întâlnirea online.

Te așteptăm cu întrebări!  

ATENȚIE: Puteți adresa întrebări scrise, folosind formularul de comentarii de la finalul articolului până marți 13 noiembrie 2018, ora 11.00, precum și în timpul întâlnirii online, în intervalul 11.00 - 12.00.

Pentru a putea adăuga întrebări în formularul de comentarii, trebuie să vă logați ca utilizator, cu e-mail și parolă.

Dacă nu aveți cont de utilizator, puteți crea unul cu o adresă validă de e-mail. 

Vă rugăm să adresați numai întrebări legate de tema întâlnirii on-line.

Vom accepta doar comentariile și întrebările care respectă tema întâlnirii și care conțin un limbaj decent.

Întreb BT este o serie de întâlniri online săptămânale, realizată de StartupCafe.ro în parteneriat cu Banca Transilvania, destinată antreprenorilor cu firme mici și mijlocii interesați de instrumente de creditare pentru dezvoltarea afacerilor.

Dacă doriți să primiți răspunsul la întrebare și pe email, bifați căsuța ”Vreau răspuns de la autor”

Parallax

Vizualizari
3716
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.168
Just for testing :

interaction: 1.38

popularity: 1.8

publishing: 1.33

expertise: 0

rating: 1.168

Business
Letitia are peste 10 ani de experiență în Banca Transilvania; se ocupă de extinderea serviciilor digitale către subsidiarele băncii și către liniile de business BT.
Articole publicate : 1
Adauga comentariu
poza de profil
Omar
Ciaoglu
Buna ziua, am doua bistro café in Constanta si vreau sa va intreb:
-am la afacere case de marcat Daisy Tech s internet wireless la ambele locatii. Se pot folosi cu aplicatia voastra?
-ce tipuri de rapoarte se pot extrage din aplicatie? De exemplu stocuri pe fiecare tura la bar se pot vedea la final de tura?
-barmanul poate pacali sistemul in vvreun fel?
-cat costa aplicatia? Multumesc
Alex
Mareș
Buna ziua, pt moment Ebriza nu comunica cu aceste tipuri de case de marcat.
Suntem integrati cu Athlos, Datecs, Partner si in curand Tremol.

Stocurile in Ebriza se scad in timp real si puteti accesa datele pana la nivel de reteta. Puteti sa le grupati pe mai multe gestiuni cum ar fi bar sau bucatarie si la sfarsitul turei sa emiteti un raport de gestiune sau o fisa de magazie. Toate aceste date se pot vizualiza si direct in contul dumneavoastra, nu este nevoie sa printati aceste rapoarte.

In Ebriza exista mai multe chei de siguranta care se raporteaza, cum ar fi stornarea de produse, aplicarea de discounturi, timpii de logare utilizatori.

Ebriza POS este un serviciu gratuit: nomeclatorul de produse, printarea bonului fiscal cat si rapoartele de baza cerute de ANAF. Utilizatorii si produsele sunt nelimitate. 

Va oferim, in plus, Ebriza Marketplace care este ca un App store de unde puteti instala aplicatii sau servicii de care aveti nevoie atunci cand aveti nevoie: Gestiune, Clienti, Marketing, Registru de casa etc. 

Pentru un bistro caffe va recomand aplicatiile Clienti, Inventar, Marketing, Gestiune. Toate acestea ar costa 155 RON pe luna. (https://ebriza.com/app/public/app-cost-estimation)

Acelasi pachet il puteti achizitiona in schimb de pe BT Store, la un pret promotional de 90 RON. (https://www.btstore.ro/solutii/ebriza)
Multumim!
poza de profil
Marian
Saulea
Salut!
Doua intrebari: aplaicatia este compatibila cu ultimele reglementari fiscale? CUm pot verifica daca angajatii de la bar au emis bon fiscal ca in cazul unui control sa nu am eu probleme? Am avut anul trecut o problema cu un ospatar care a dat la o masa clientului (agent de control) doar nota de comanda si ma judec si acum cu ei pentru amenda...Ms!
Alex
Mareș
Buna ziua, multumim pentru intrebari!

Ebriza printeaza bonul fiscal folosind case de marcat care sunt toate compatibile cu ultimele reglementari fiscale (Athlos, Datecs, Partner, Tremol).

La emiterea fiecarui bon fiscal se salveaza statusul printarii. Daca, de exemplu, se emite un bon fiscal si nu este hartie, sau casa de marcat nu este in priza, bonul se va salva ca si neprintat fiscal. In plus, puteti seta alerte pe mail sa fiti notificati daca acest lucru se intampla.

Exista posibilitate de printare nefiscala (nota de comanda) strict pentru verificarea notei, insa aceasta functie nu inchide masa, ospatarul fiind obligat sa emita un bon fiscal pentru a incasa banii si elibera masa. De asemenea puteti - ca administrator - sa blocati aceasta functie daca doriti, astfel ospatarul nemaiavand posibilitatea de printare a notei de comanda.
poza de profil
Ioana
Barbulescu
Bună Letiția, cum pot prelua direct comenzi pentru catering fara sa folosesc aplicatii gen Food Panda, samd? Se poate implementa un sistem simplu si rapid de plata cu cardul la comenzile preluate astfel online? Cam cat ar costa? Multumec
Letiția
Mihăilescu
Buna Ioana,

Pentru plata cu cardul online poti opta pentru solutia de Ecommerce BT care iti poate oferi solutia de plata cu cardul dedicata site-ului tau. Exista un fee/tranzactie, iar ofertarea se face in functie de natura business-ului si de nevoia ta.
Daca ne lasi un nr de telefon si orasul tau, te vom contacta de indata pentru detaliile referitoare la partea de costuri.
Mersi
Alex
Mareș
Buna ziua,

Ebriza agrega comenzi online din mai multe surse cum ar fi telefonic, site-ul restaurantului sau agregatori de mancare cum ar fi HipMenu (in curand si restul).

Daca nu doriti sa folositi agregatori, atunci puteti integra site-ul dumneavoastra direct in Ebriza. Asta inseamna ca orice comanda plasata pe site ajunge direct in POS cu toate detaliile clientului. Nu mai ramane decat sa trimiteti comanda la preparare si sa emiteti bonul fiscal, totul cu un singur click. Pentru integrarea site-ului, Ebriza va pune la dispozitie un API foarte simplu de utilizat (https://ebriza.com/docs/api). Echipa de suport Ebriza va sta la dispozitie pentru aceasta integrare. Pentru orice comanda agregata in POS costul este de 0.25RON pe comanda.

O alta posibilitate de preluare comenzi este telefonica. In Ebriza Marketplace gasiti aplicatia 'Comenzi telefonice' (https://ebriza.com/MarketplaceApps/App/dd9ae14b-e1e2-4552-b16a-49651142eeb8). Aceasta aplicatie permite identificarea clientului pe baza nr de telefon in timp real. Nu trebuie decat sa instalati aplicatia pe un telefon Android si odata ce se raspunde la telefon se creaza o comanda de livrare in POS cu toate detaliile clientului. Costul pentru o comanda de acest gen este tot 0.25RON.

Mersi
poza de profil
Stef
Dumitriu
Hai s-o spunem pe sleau! Problema ce mai mare in HORECA e cu furaciunea. Daca nu stai toata ziua la bar, nu controlezi tot ce intra si ce se vinde ”te fac” angajatii de dai faliment. Cum pot sa rezist eu când ala de peste drum nu fiscalizeaza si scapa cu spaga la controle. Nu exista aplicatie pentru asa ceva!!!
Alex
Mareș
Salut,

In primul rand iti inteleg frustrarea. Pentru prima ta problema cred insa ca Ebriza te va ajuta. Fiind 100% cloud nu este nevoie sa stai toata ziua in bar. Poti face intrari de oriunde ai internet. Poti vedea vanzarile in orice forma doresti direct de pe telefon. Poti seta alerte sa fii notificat in timp real daca un bon nu este emis corect sau daca nu mai ai stocuri pe un anumit produs. Contabilul tau poate si el opera din biroul sau.

Eu zic ca toate aceste lucruri iti usureaza munca foarte mult si iti ofera un grad mai mare de control.
Mersi

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri