Integrarea datelor în procesele de business, motor al dezvoltării unei companii - webPR

Integrarea datelor în procesele de business, motor al dezvoltării unei companii - webPR

Thumbnail

Inovația prin tehnologie și transformarea digitală definesc astăzi evoluția mediului de afaceri, iar colectarea și utilizarea datelor dictează dezvoltarea integrată a unei organizații.

Companiile resimt o necesitate tot mai accentuată de a se diferenția în piață, însă pentru ca acest lucru să fie posibil, acestea trebuie să înțeleagă importanța implementării celor mai noi soluții tehnologice, dar mai ales a procesării corecte a datelor colectate, pentru ca mai apoi să poată dezvolta produse și servicii personalizate pe care să le pună la dispoziția clienților lor.

Datele pot contribui la creșterea și dezvoltarea unei afaceri, dar colectarea, procesarea și integrarea informațiilor astfel obținute, în procesele de business, încă reprezintă o provocare pentru multe dintre companii, atât la nivel global, cât și local.

Microsoft își propune să ajute organizațiile să își contureze noi perspective de afaceri și să adopte cât mai repede noile tehnologii, pentru a se putea alinia cu succes la dinamica economiei din prezent, cu atât mai mult în contextul în care studiile arată un decalaj între companiile din Europa și cele din Statele Unite și Asia în privința digitalizării.

Importanța datelor (ca resursă pentru o companie) este accentuată de tendințele actuale, în ceea ce privește comportamentul clienților. Clienții au așteptări și standarde tot mai înalte și își doresc să poată avea acces la experiențe personalizate de pe orice platformă. Din cifrele Microsoft reiese că 81% dintre (posibilii) cumpărători se așteaptă ca brandurile să înțeleagă atunci când este un moment potrivit să îi abordeze și când nu, iar 91% dintre aceștia sunt mai predispuși să cumpere de la acele branduri care le oferă recomandări relevante, în concordanță cu preferințele lor.   

Aceleași cifre mai arată că 65% dintre clienți sunt frustrați de experiențele incoerente, pe diferite canale; 74% dintre ei sunt frustrați de conținutul irelevant la care sunt expuși pe diferite website-uri, iar aproximativ 40% dintre ei vor alege să nu le mai acceseze; anul trecut, 61% dintre clienți au încetat să mai facă afaceri cu cel puțin o companie, din cauza unei experiențe slabe a clientului.

Cei mai mulți dintre clienți consideră că brandurile/companiile ar trebui să utilizeze datele colectate despre ei pentru a ajunge să îi cunoască mai bine și pentru a le putea oferi servicii și produse personalizate.

Așadar, este absolut necesar pentru o companie să-și cunoască și să își recunoască clienții, cărora  să le ofere experiențe personalizate, deoarece deciziile de cumpărare (ale clienților de astăzi) se învârt în jurul experienței clientului, nu doar a produselor sau serviciilor oferite.

În acest sens, pentru a veni în ajutorul companiilor de pretutindeni, Microsoft a dezvoltat soluții de business precum Dynamics 365 Customer Insights, prin intermediul căreia companiile pot obține informații complete în timp real, pe care să le integreze în strategiile lor de business.

Soluția dezvoltată de Microsoft standardizează datele colectate și conturează profilul clientului utilizând inteligența artificială. În acest fel, companiile vor dispune întotdeauna de date actualizate despre clienții lor, fapt care le va permite să-și optimizeze, atât ofertele, cât și procesele de afaceri.

Mai exact, managerii își pot forma o imagine cât mai completă asupra afacerilor lor și vor identifica mai ușor, și mai corect, obiectivele importante pentru viitor.

Dynamics 365 Customer Insights unifică datele clienților (atât pe segmentul B2C, cât și pe cel B2B), oferind informații care le permit organizațiilor să construiască experiențe personalizate pentru clienții lor, pe baza profilului conturat.

Așadar, prin intermediul acestei soluții, companiile pot explora întregul potențial al datelor colectate, având un control complet asupra acestora și, asigurând totodată și securitatea și conformitatea datelor. Mai exact, soluția Dynamics 365 Customer Insights automatizează orchestrarea datelor clienților și face posibilă conexiunea constantă dintre angajații și clienții unei companii.

Ținând cont de toate acestea, Microsoft România își propune să aducă în atenția liderilor de business din România beneficiile pe care companiile lor le pot avea, odată cu implementarea unor soluții tehnologice de colectare și procesare a datelor și organizează, pe data de 11 decembrie 2020, workshop-ul virtual Dynamics 365 Customer Insights – Unified data, connected experiences.

Acest workshop se adresează profesioniștilor din domeniul IT și factorilor de decizie din mediul de business, iar participanții vor putea afla cum să reunească datele tranzacționale, comportamentale și demografice în timp real pentru a putea crea un profil complet al clienților lor.

Experți din cadrul Microsoft le vor vorbi participanților despre modul în care aceștia pot utiliza datele pentru a îmbunătăți experiențele, produsele și serviciile livrate clienților lor:

  • Dan Vasile, Business Applications Specialist, Microsoft Romania, va vorbi despre felul în care datele colectate pot fi integrate cu succes în modelul de business al unei companii;
  • Michal Skowronski, Senior Product Marketing Manager, Microsoft Central and Eastern Europe, va explica modalitățile prin care potențialul generat de date poate fi utilizat pentru dezvoltarea produselor și serviciilor personalizate pentru fiecare client;
  • Tunde Horvath, Customer Engagement Senior Sales Specialist, Microsoft Central and Eastern Europe, va aborda teme privind valorificarea corectă a informațiilor generate de date.   

Agenda evenimentului și formularul de înregistrare sunt disponibile aici.

Parallax

Vizualizari
388
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.872
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 2.1

publishing: 3.15

expertise: 0.21

rating: 1.872

Content Marketing
SmileMedia nu ofera doar campanii. Functionam ca un digital newsroom capabil să creeze conținut de orice tip: grafic, text, foto, audio sau video.
Articole publicate : 211
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri