Denisa Crăciun

Ikea investește 3 miliarde Euro în magazinele sale, pe măsură ce se dezvoltă în comerțul online

Thumbnail

Operatorul Ikea, Ingka Group, spune că va investi peste 3 miliarde de euro în magazinele sale existente și în unele noi, până la sfârșitul anului 2023, pe măsură ce se dezvoltă în comerțul online.

Investiția va fi făcută în contextul în care Ikea vrea ca magazinele sale, mai ales cele din afara orașului, să devină mai accesibile pentru clienți, oricând și oriunde, conform unui comunicat publicat de Ingka Group, luni, pe site-ul său.

Operatorul Ikea susține că de-a lungul timpului a dezvoltat magazine mai mici, și-a îmbunătățit permanent site-ul web și serviciile digitale și a lansat o nouă aplicație.

Acum, vrea să investească și în depozitele sale din afara orașelor, astfel că livrarea achizițiilor online de la aceste depozite ale magazinelor Ikea va fi mai rapidă și mai ieftină decât expedierea din centrele logistice, a spus Tolga Öncü, Retail Operations Manager, Ingka Group pentru Reuters.

Pe măsură ce cumpărăturile online continuă să crească, magazinele fizice Ikea rămân o parte esențială a modelului de afaceri al retailerului – din septembrie 2021, 16 noi puncte de vânzare IKEA, mari și mici, s-au deschis deja, potrivit comunicatului.

„Mai mult decât oricând, dorim să optimizăm rețeaua noastră de magazine pentru a oferi o experiență de cumpărături – indiferent de cum sau unde aleg clienții noștri să interacționeze cu noi. Prin această investiție ne propunem să asigurăm viabilitatea pe termen lung a afacerii noastre, făcând Ikea mai accesibilă și mai durabilă”, spune Tolga Öncü.

Compania susține că investiția va fi făcută în magazine fizice noi, cum ar fi cel care se va deschide la Nisa pe 11 mai, dar și în renovarea celor existente.

„Magazinele noastre rămân un punct forte pentru noi și vom continua să le transformăm pentru a satisface nevoile clienților noștri pentru generațiile viitoare. Vedem că multe dintre magazinele noastre joacă un dublu rol, oferind clienților noștri tot ce este mai bun în retailul online și fizic, iar investiția va sprijini nu numai o experiență inspirată în magazinele Ikea, ci și o livrare mai rapidă și mai accesibilă a comenzilor online direct de la magazinele noastre”, spune Öncü.

Ingka Group spune că următoarele cheltuieli se vor concentra pe noi magazine „blue-box” în România, China și India, dar și pe magazine în marile orașe.

Retailerul vrea să își deschidă în Quebec, Canada, un nou centru de distribuție, iar la Montreal un nou studio de planificare.  

În ultimii trei ani, Ingka Group a investit peste 2,1 miliarde de euro în magazine existente și noi din cele 32 de piețe în care Ikea este prezentă.

Parallax

Vizualizari
283
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri