Ovidiu D. Popica

Hub de achiziții nou lansat pentru firme mici și mijlocii și PFA

Thumbnail

Firmele mici și mijlocii precum și Persoanele Fizice Autorizate (PFA) pot folosi o nouă platformă pentru achiziții de produse și servicii de la mari furnizori din domeniul curieratului, papetăriei, carburanților și catering-ului de birou (apă, cafea, ceai). Utilizarea platformei este gratuită iar operatorii noului hub susțin că firmele mici care caută furnizori vor putea obține discount-uri de până la 60% și vor simplifica negocierea și contractarea achizițiilor. 

Filiala românească a grupului francez UP a lansat în Romania un hub de achiziții simplificate și mai rapide pentru afacerile mici și mijlocii. Platforma B2B, numită UP Achiziții este o aplicație web unde, deocamdată, pot fi achiziționate servicii de curierat, produse de birotică și papetărie și catering de birou (apă, cafea, ceai). Operatorii hub-ului spun că în curând vor fi adăugați alți doi mari furnizori, unul de carburanți și altul din domeniul asigurărilor medicale. 

Up Romania sunține că platforma nu este un marketplace clasic pentru achiziții, unde firmele pot găsi mai mulți furnizori pentru fiecare categorie de produse și servicii. ”Ceea ce ne diferențiază de un marketplace obișnuit este că noi facem parteneriate cu un singur furnizor important pentru fiecare categorie cu care încercăm să negociem discount-uri avantajoase pentru companiile mici și mijlocii care, de regulă ajung greu la marii furnizori și singure nu au putere de negociere cu acest tip de furnizori. Prin platforma noastră micii antreprenori pot obține, în funcție de volume, discount-uri de până la 60%, afirmă Elena Pap, director general Up România.

Hub-ul de achiziții a încheiat parteneriate cu Fan Courier pentru curierat, H2On pentru apă, cafea, ceai și Austral pentru papetărie-birotică. Urmează lanțul de benzinării Mol pentru carburanți apoi furnizori de asigurări generale și abonamente medicale cu care se poartă negocieri. 

Romania este prima țară în care grupul francez - cunoscut mai degrabă ca furnizor de tichete de masă, cadou și vacanță - lansează o astfel de platformă. Grupul mizează pe propria bază de clienți formată, spun oficialii firmei din peste 20.000 de companii dintre care 80% sunt IMM-uri. 

Aplicația a fost dezvoltată în Turcia cu o investiție de 1,5 milioane euro.  

 

Parallax

Vizualizari
229
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri