Raluca Abrihan

Google adaugă linkuri de rezervare pentru toate spațiile de cazare, gratuit

Thumbnail

Într-un efort de a sprijini turismul și industria ospitalității, profund afectate de pandemia COVID-19, Google adaugă linkuri de rezervare pentru toate unitățile de cazare. Opțiunea este disponibilă gratuit din această săptămână, pe google.com/travel.

Practic, când o persoană caută cazare în google.com/travel sau direct în Google (iar apoi se duce pentru mai multe informații pe secțiunea „Travel”), va vedea toate opțiunile de cazare disponibile, iar la fiecare va avea un buton pentru a vedea mai multe detalii și, de acolo, pentru a face o rezervare. Fiecare spațiu de cazare va avea afișate prețul în timp real și disponibilitatea pentru intervalul specific menționat de persoana care caută. Având acces la o plajă mai mare de prețuri ale spațiilor de cazare, utilizatorii au la dispoziție mai multe opțiuni atunci când planifică vacanța și vor să se decidă ce să rezerve.

Până acum, rezervările pentru hoteluri și alte spații de cazare erau disponibile doar prin Hotel Ads. Pentru hotelieri și agenții de turism, această schimbare înseamnă un nou mod prin care pot ajunge la potențialii clienți, în mod gratuit. Pentru agențiile de publicitate, linkurile gratuite pentru rezervări îi ajută să extindă acoperirea campaniilor de Hotel Ads.

Testele Google au arătat că toate tipurile de parteneri - de la spații de cazare la agenții online de turism - beneficiază de pe urma linkurilor de rezervare gratuite, prin creșterea traficului și a numărului de rezervări.

Thumbnail

Parallax

Vizualizari
1761
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
Flavius-Calin
Tofan
Doar ca nu este chiar pentru oricine. In primul rând, unitatea turistica trebuie sa folosească un soft de tip "booking engine" din lista partenerilor Google Hotel Ads, pentru a beneficia de acest serviciu.
Din nefericire pentru Romania, in lista partenerilor Google Hotel Ads, nu se găsește niciun soft de booking engine in limba Romana, sau care activează in Romania (suport, vânzare, etc.). Pe pagina de inrolare, Google menționează totuși ca intenționează ca intra-un viitor (nedefinit) sa creeze o platforma mai ușor accesibila din punct de vedere tehnic pentru înrolarea unităților turistice (cele care nu isi permit tarife incepand de la 100Eur/luna pentru un soft de booking engine partener Google)
In plus, presa internationala, pune aceste linkuri gratuite in contextul proceselor de tip anti-trust cu care Google deja se confrunta. Adica atragerea hotelurilor catre platforma Google Hotel Ads printr-o politica de P.R. pur comerciala.
Pe pagina de inrolare a hotelurilor in sistem, se gaseste acest text, care evidentiaza clar cam care este tinta acestei campanii:
"Start with free booking links to drive more bookings at no charge, and you can choose to participate in Google Ads at any time and gain more control over where you show. Learn more about hotel campaigns in Google Ads".

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri