Denisa Crăciun

Firmele care publică marja salarială în anunțurile de angajare au mai multe aplicări (platformă de recrutare)

Thumbnail

Firmele care publică marja salarială în anunțurile de angajare au cu 40% mai multe aplicări decât cele care nu precizează oferta salarială, potrivit platformei de recrutare online BestJobs.

Procentul candidaților români care vor să știe salariul încă de la aplicare a ajuns la 98%. Dintre aceștia, 24% ar prefera ca anunțul de job să menționeze măcar marja salarială, lucru agreat și de 49% dintre recrutori, care spun că este cea mai eficientă prezentare a salariului în anunțul de angajare.

Totodată, pentru 27% dintre joburile de pe platformă angajatorii afișează oferta salarială, sub forma unui interval.

Aceste joburi atrag cu 40% mai multe CV-uri, arată BestJobs, care oferă statistici salariale pentru rolurile deschise de angajatorii mari din România și străinătate.

„Nevoia de siguranță financiară a oamenilor, stimulată de factorii economici globali, îi determină pe tot mai mulți dintre candidați să aibă așteptarea de a ști salariul pentru un nou job încă din momentul aplicării. Deficitul de specialiști care se resimte la nivelul întregii piețe susține avantajul de partea candidaților atunci când vine vorba de recrutare. Ca soluție de recrutare, avem misiunea de a optimiza cât mai bine comunicarea și informarea celor două părți implicate, angajatorii și candidații”, spune Ana Vișian, Marketing Manager BestJobs.

Ea mai spune că „pe de-o parte am venit în ajutorul companiilor cu sugestii de estimate salariale în momentul activării joburilor, dar și al candidaților, cu afișarea estimatelor salariale pentru cele mai căutate roluri în acest moment, susținându-i astfel să ia cea mai bună decizie atunci când aplică pentru un job. Încurajăm angajatorii să afișeze marja salarială disponibilă pentru fiecare job, contribuind astfel la o piață a muncii ghidată de transparență și șanse egale”. 

60% dintre angajatori iau în prezent în calcul să transparentizeze salariile angajaților, chiar dacă doar pe anumite niveluri.

În plus, mai mult de jumătate dintre angajați sunt de părere că dacă ar aduce cu peste 50% mai mulți candidați la pozițiile disponibile, compania pentru care lucrează ar lua în considerare publicarea unui interval salarial în anunțurile de angajare.

Parallax

Vizualizari
699
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri