Denisa Crăciun

Firma care vinde sub brandul Tellur accesorii IT&C încheie un IPO de succes pe bursa românească

Thumbnail

Firma românească ABN Systems International, care vinde sub brandul propriu, Tellur, căști și alte accesorii telecom, a încheiat prima ofertă publică inițială primară de vânzare de acțiuni din istoria pieței AeRO a Bursei de Valori București.

Compania a anunțat miercuri că a încheiat, totodată, prima ofertă de acest tip în care toți investitorii au putut alege de la început, în regim de licitație, prețul la care au putut subscrie.

În oferta derulată în perioada 15 decembrie 2021 – 4 ianuarie 2022 au fost subscrise 1.059.434 de acțiuni, numărul total de subscrieri fiind de 859. Prețul final stabilit în ofertă a fost de 5,18 lei/acțiune.

În urma încheierii ofertei, capitalizarea anticipată a ABN Systems International se situează la 99 milioane de lei, adică peste 20 milioane de euro.

„Apreciem încrederea arătată, de peste 850 de investitori, în business-ul ABN Systems International și în potențialul nostru de creștere, mai ales pe piețele internaționale. În continuare, credem în finanțarea prin mecanismele bursiere și în faptul că rezultatele noastre, mai ales cele obținute prin brandul propriu, Tellur, vor convinge și alți investitori, în viitor”, a spus George Barbu, CEO, ABN Systems International.

Fondurile atrase în ofertă vor fi folosite pentru susținerea nevoilor de creștere a cifrei de afaceri, având în vedere contextul de business și potențialul anticipat de extindere a piețelor externe.

Pe lângă intenția de a folosi resursele atrase în vederea obținerii de capital de lucru adițional, ABN Systems International ia în considerare potențiale investiții și achiziții de branduri sau companii care prezintă sinergie cu modelul de business actual.

ABN Systems International va face demersurile necesare listării acțiunilor sale pe sistemul multilateral de tranzacționare operat de BVB, pe piața AeRO, cu simbolul ABN.

Alături de propriul brand, Tellur, ABN Systems International spune că distribuie „peste 170 de branduri internaționale în 25 de țări de pe 4 continente”, și susține că are un portofoliu de peste 30.000 de produse.

Parallax

Vizualizari
333
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri