Cum faci campanii pe Facebook. Instrumente prin care firmele româneşti pot ajunge şi la clienţi din străinătate
Raluca Abrihan

Cum faci campanii pe Facebook. Instrumente prin care firmele româneşti pot ajunge şi la clienţi din străinătate

Thumbnail

Peste 1,2 miliarde de persoane ce utilizează Facebook sunt conectate la o mică afacere dintr-o altă ţară, susţine reţeaua de socializare. Iar în România, circa 70% dintre utilizatorii de pe Facebook sunt conectaţi cu cel puţin un IMM dintr-o ţară străină. Primele cinci ţări ale căror IMM-uri atrag cel mai mult românii pe Facebook sunt Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Italia, Germania şi Moldova.

 

Pe de altă parte, peste 65 de milioane de utilizatori de Facebook din întreaga lume sunt conectaţi cu companii din România.

În ediţia recentă a sondajului Future of Business, realizat de Banca Mondială, OECD şi Facebook, se arată că  55% dintre companiile din România spun că vânzarea către ţările străine este o provocare.

Facebook a introdus, anul trecut, soluţii transfrontaliere pentru a ajuta companiile să ajungă mai uşor la noi clienţi în diferite ţări:

  • Audienţele internaţionale, identificate în baza unor caracteristici comune, ajută companiile să ajungă la oameni care au un comportament similar celor mai buni clienţi din alte ţări.
  • Posibilitatea unei interacţiuni nelimitate ajută companiile să creeze cu uşurinţă o campanie globală.

Acum, lista instrumentelor disponibile este extinsă cu patru soluţii suplimentare:

  • Optimizarea dinamică a limbajului: companiile pot posta un anunţ în multiple limbi străine, iar Facebook va asocia utilizatorii cu traducerea potrivită.
  • Un profil de consumator, mai multe ţări: companiile pot identifica potenţiali clienţi în toate ţările dorite.
  • Un profil de consumator, mai multe oraşe: companiile se pot adresa simultan clienţilor potenţiali din mai multe oraşe, în funcţie de numărul de locuitori vizat.

Cum funcţionează?

Advertiserul poate selecta automat toate oraşele dintr-o anumită regiune, ţară, sau chiar la nivel mondial, în funcţie de populaţie.

Astfel, timpul irosit cu research-ul locaţiilor vizate poate fi folosit pentru interacţiunea cu potenţialii clienţi.

Facebook va afişa reclamele potrivite, consumatorilor potriviţi, în oraşele selectate.

FBIQ Cross-Border Business Insights Finder: Un instrument ce ajută companiile, indiferent de dimensiunea acestora, să exploreze şi să dezvolte noi oportunităţi de creştere, cu ajutorul datelor comparative, obţinute la nivel naţional, în baza performanţelor campaniilor anterioare, desfăşurate prin intermediul platformelor Facebook, Instagram şi Audience Networks.

De asemenea, Facebook a lansat Depăşeşte frontierele cu Facebook, un curs online menit să ajute companiile să îşi valorifice brandul la nivel global.

Acesta este doar unul dintre cursurile disponibile prin programul Blueprint, lansat în 2015, prin intermediul căruia utilizatorii pot afla mai multe cu privire la modul în care îşi pot atinge efectiv obiectivele de business prin intermediul marketingului pe Facebook, Instagram, Messenger şi Audience Network.

 

Parallax

Vizualizari
731
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri