Denisa Crăciun

eMAG: Românii au cumpărat mai multe produse pentru vacanță în 2022. Top cele mai comandate articole

Thumbnail

În 2022, în prima vară fără restricțiile impuse de pandemia COVID-19, românii au comandat de la eMAG cu 11% mai multe produse pentru vacanță și relaxare față de 2019.

În topul celor mai căutate produse de către români pentru vacanță, de la începutul verii și până în prezent, se află piscinele, aparatele de aer condiționat, ventilatoarele portabile, accesoriile pentru mobilitate (hoverboard, biciclete, trotinete, scutere electrice), dar și trollerele, șezlongurile, costumele de baie și produsele de îngrijire a pielii.

Locuitorii orașelor București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Brașov și Craiova au fost printre cei mai activi la shopping în primele două luni de vară.

Totodată, din punct de vedere cantitativ, cele mai comandate produse au fost:

  • Piscinele;
  • produsele pentru protecție solară și produse de îngrijire personală;
  • trotinetele electrice;
  • articolele din gama fashion, precum ochelari de soare, papuci sau șepci.

De asemenea, clienții  care își petrec vacanțele în România au ridicat cu 24% mai multe comenzi din rețeaua easybox de pe litoral și cu 15% mai multe din lockerele aflate în zonele turistice de la munte față de vara trecută.

În această perioadă, cele mai multe comenzi au fost înregistrate la malul mării, în stațiunile Mamaia, Eforie Sud și Nord, de unde au fost ridicate cu 32% mai multe colete în prima lună de vară decât în extrasezon.

„Indiferent de sezon sau de perioada pe care o traversăm, shoppingul online arată că se poate adapta cel mai ușor la nevoile oamenilor, punându-le la dispoziție instrumentele de care au nevoie, oriunde s-ar afla, fie că sunt la birou sau în vacanță, și indiferent de cât timp ar avea la dispoziție. Astfel, unii clienți au descoperit că pot face cumpărături fără să se atingă de bugetul de vacanță cu ajutorul metodelor flexibile de plată. Alții au descoperit că pot pleca în vacanță fără griji chiar dacă uită să cumpere ceva din lista de cumpărături, întrucât produsul vine oriunde s-ar afla ei, la munte sau la mare, în cel mai apropiat easybox”, a spus Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG.

Clienții eMAG au descoperit că nu este necesar să mai aștepte până la următorul salariu pentru a cumpăra ce au nevoie, datorită soluțiilor flexibile de plată de tipul Buy Now Pay Later (BNPL).

Astfel, numărul comenzilor achitate prin intermediul acestor soluții a crescut cu 20% în această perioadă.

Parallax

Vizualizari
270
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri