Câţi producători români vând prin marketplace-ul eMAG pentru afaceri mici. Cele mai populare categorii de produse
Raluca Abrihan

Câţi producători români vând prin marketplace-ul eMAG pentru afaceri mici. Cele mai populare categorii de produse

Thumbnail

​La un an de la momentul lansării programului eMAG „Deschide România”, dedicat micilor producători români, 530 de astfel de afaceri au listat pe platforma eMAG, prin acest program, 120.000 de produse făcute în România . Care sunt cele mai căutate categorii şi ce condiţii trebuie să îndeplinească firmele care vor să vândă prin acest marketplace.

 

Categoriile cele mai populare din „Deschide România” sunt: produsele pentru casă și grădină, hainele și încălțămintea, jucăriile și accesoriile.

Exemple de producători români care vând prin “Deschide România”:

Mircea Ursu creează oglinzi decorative de peste 16 ani. Lui Mircea, ideea de a primi sprijin pentru a-și dezvolta afacerea de la cel mai mare retailer online din România i „s-a părut genială, pentru că nimeni nu face asta pentru producătorii români”. Deși HolzArt are un canal propriu de vânzare online, comenzile directe de pe eMAG au stimulat afacerea.

Adriana și Lucian Saftiuc, proprietarii magazinului Fabrica din sat, produc lenjerii de pat, pilote, cuverturi și perne. Adriana crede că listarea pe marketplace creează o legătură între micii producători din România și clienți, cei care astfel îi pot susține să își dezvolte afacerea.

Alberta Dan, administratorul unui magazin de familie, care produce mobilier tapițat, spune că vânzările au „început să prindă viteză din luna iulie”. Înainte de a începe colaborarea cu eMAG, magazinul vindea produsele doar offline.

Proprietarii magazinului de produse unicat din piele (genți, curele, portofele) cu nume de fost rege dac, Koson, spunc că: „clienții apreciază că produsele noastre sunt făcute manual.

Familia Buta a deschis Handmade Butic, un magazin de produse handmade: aceștia produc genți și accesorii pentru femei și bărbați, bijuterii, accesorii de păr și butoni. Produsele lor au fost vândute pe Facebook și în urmă cu puțin timp au deschis și propriul website, multe dintre comenzi vin prin intermediul platformei retailerului online.

Cine se poate înscrie în program

Programul „Deschide România” a fost creat pentru mici producători, ONG-uri cu activități de producție din care se autofinanțează și PFA-uri care realizează produse meșteșugărești.

Acestea pot avea orice domeniu de activitate, cu excepția industriei alimentare. Pentru ca un magazin să fie eligibil, cifra de afaceri înregistrată în anul fiscal încheiat nu trebuie să depășească 500.000 de lei. Magazinele înscrise în acest program beneficiază de un regim special de comisionare redus cu 50%, iar ONG-urile au comision 0.

Comercianții care doresc să vândă pe platforma eMAG Marketplace în cadrul programului „Deschide România” trebuie să producă exclusiv în România, cu respectarea tuturor normelor și prevederilor legale, iar produsele lor pot fi inclusiv produse meșteșugărești, realizate în serii mici.

Parallax

Vizualizari
3595
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri