Denisa Crăciun

eMAG: În ultimul an, comercianții din Marketplace au vândut mai mult cu 23%

Thumbnail

Programele dezvoltate de eMAG pentru comercianții din Marketplace în ultimul an au dus la creșterea volumului vânzărilor, care a fost cu 23% mai mare față de anul anterior, conform unui comunicat transmis, marți, StartupCafe.ro.

Totodată, peste 47% dintre sellerii de pe platformă au înregistrat vânzări în creștere, conform eMAG.

„Cu ajutorul instrumentelor digitale și programelor pe care le-am dezvoltat, antreprenorii de pe eMAG Marketplace și-au crescut afacerile anul trecut: eMAG Genius, reducerea taxei de livrare în easybox sau vânzările cross-border au susținut și vor continua să susțină această creștere. Acest lucru arată că eMAG Marketplace reprezintă o soluție care le oferă companiilor siguranță și stabilitate, ceea ce, într-un context macroeconomic marcat de incertitudini precum cel pe care îl traversăm, este extrem de important”, a spus Stejara Pircan, Senior VP eMAG.  

Impactul proiectelor-cheie puse la dispoziția comercianților din Marketplace a fost prezentat cu ocazia evenimentului anual dedicat, Sellers’ Day, desfășurat marți, 24 mai.

eMAG Genius a generat vânzări de două ori mai mari pentru sellerii înscriși în program

Unul dintre programele-cheie care a susținut creșterea vânzărilor comercianților din Marketplace este eMAG Genius, cu ajutorul căruia au înregistrat vânzări de două ori mai mari.

De asemenea, articolele înscrise în programul Genius au atras cu 70% mai mult trafic.

Începând din luna mai a acestui an, pentru produsele care nu sunt incluse în programul Genius, eMAG a redus taxa pentru livrarea la easybox la nivelul unic de 9,99 lei, simplificând experiența de cumpărare a clienților și cea de livrare pentru comercianți.

Ca urmare a acestei lansări, ponderea livrărilor produselor din Marketplace la easybox a depășit 50%.

Creștere de 20 % a vânzărilor cross-border

Odată cu dezvoltarea ecosistemului eMAG în regiune, afacerile locale s-au putut extinde și ele în regiune. Astfel, sellerii din România au listat 1,3 milioane de produse în eMAG Marketplace Ungaria, unde au înregistrat vânzări cu 20 % mai mari.

După lansarea programului de vânzare cross-border în Ungaria, în urmă cu aproape un an, eMAG pregătește lansarea unui program similar de sprijin pentru extinderea în Bulgaria.

Premii pentru sellerii care au înregistrat cele mai bune rezultate

Cu ocazia evenimentului Sellers’ Day, eMAG a oferit premii în valoare de 271.300 de euro sellerilor care au înregistrat performanțe notabile în ultimul an, astfel:

  • Activitate exemplară: Grup DZC
  • Creștere accelerată: Vexio
  • Extindere de gamă: Best Case En Gros SRL
  • Livrări în 24 de ore: Bio Mania
  • Campionul Genius: Alliance Computers
  • Campionul promovării: TKC Centrum
  • Campionul cross-border: Colormax
  • Stocuri Optimizate: Mastel Com
  • Deschide România: SC Sandali Mode
  • Curiozitate și implicare: Care Spot
  • Premiul special: Mon Sport
Parallax

Vizualizari
181
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri