Redactia StartupCafe.ro

Compania-mamă a Facebook se gândește să mai lanseze o rețea socială

Meta-Facebook-Dreamstime

Meta Platforms, care deține rețelele sociale Facebook și Instagram, explorează planurile de a lansa o nouă aplicaţie de social media, în încercarea de a înlocui Twitter ca ”piaţa digitală a oraşului” la nivel mondial, transmite Reuters, citată de News.ro.

„Explorăm o reţea socială descentralizată, de sine stătătoare, pentru partajarea actualizărilor text. Credem că există o oportunitate pentru un spaţiu separat în care creatorii şi personalităţile publice pot împărtăşi actualizări în timp util despre interesele lor”, a declarat pentru Reuters un purtător de cuvânt al Meta, într-o declaraţie trimisă prin e-mail.

Viitoarea platformă a Meta se va baza pe un cadru similar care alimentează Mastodon, un serviciu asemănător Twitter, care a fost lansat în 2016.

O aplicaţie asemănătoare Twitter i-ar permite șefului Meta, Mark Zuckerberg, să profite de haosul actual de la compania condusă de rivalul său, Elon Musk, unde reducerea costurilor a fost fulgerătoare.

Twitter s-a chinuit să-şi păstreze baza de publicitate de la preluarea platformei de către miliardarul Elon Musk, la sfârşitul anului 2022.

Companiile şi-au retras cheltuielile pentru publicitatea pe Twitter, în urma mişcării platformei de a restabili conturile suspendate şi de a lansa o verificare a contului plătită, care a dus la uzurparea identităţii de către escroci.

Acum, planurile Meta vin într-un moment în care cea mai mare platformă a sa principală, Facebook, are dificultăţi să atragă atenţia unui public mai tânăr, în timp ce investiţiile sale uriaşe în metavers, o lume virtuală în care utilizatorii interacţionează şi lucrează, arată mici semne de a da roade, cel puţin pe termen scurt.

Și aplicaţia sa de foto și video, Instagram, se confruntă cu o concurenţă acerbă, deoarece producătorii de conţinut sau influencerii de succes abandonează platforma pentru TikTok.

Nu este clar, momentan, când Mark Zuckerberg își va lansa noua rețea socială, în cadrul Meta.

„Istoria Meta este că este un achizitor mult mai bun decât inovator sau dezvoltator... în ceea ce priveşte copierea Twitter, aceasta este doar o mişcare defensivă”, a declarat Thomas Hayes, preşedinte şi director al Great Hill Capital din New York.

„Pur şi simplu încearcă totul... cel puţin cu un site de mini blogging precum Twitter, există o oarecare aşteptare că ar putea începe să facă bani din cronologie mult mai rapidă decât investiţia în metavers.”

Investiţiile Meta în Metavers nu vor conduce la creşterea veniturilor până în 2030, au spus analiştii.

 

Parallax

Vizualizari
472
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.586
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 0.91

publishing: 3.1

expertise: 0.07

rating: 1.586

Articole publicate : 891
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri